پاسخ قاطع ژاوی به کنایه روزنامه نگار اسپانیایی

ژاوی امروز برای اولین بار به عنوان مربی در برنابئو روی نیمکت بارسا می نشیند و این جلسه ای برای اثبات شایستگی هایش است.

بعد از بازی برگشت با بایرن، تیم شروع به پیشرفت کرد و در هر بازی یا برتر بودیم یا پشت سر هم می جنگیدیم. می دانم که در فوتبال فقط نتیجه مهم است، اما احساس خوبی در تیم وجود دارد و ما تیمی رقابتی تر از قبل هستیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا از هفته بیست و نهم لالیگا امروز در برنابئو میهمان رئال مادرید است. گالاتاسرای 10 امتیاز از سویا جلوتر است و بارسا با 15 امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارد. پیروزی در ال کلاسیکو برای هر دو تیم بسیار مهم است.

در جریان کنفرانس خبری دیروز در ال کلاسیکو، روزنامه نگاری با کنایه از ژاوی پرسید که تیمش هرگز با رقیبی مقایسه نشده است و ال کلاسیکو می تواند معیار خوبی برای ارزش های مربیگری او باشد.


سرویس خبر شماره: 1816165 |
29 مارس 1400 ساعت 14:07 |
2,786 |

4نظرات

ژاوی اما پاسخ داد:آیا ما با یک تیم بزرگ و قوی روبرو نبودیم؟ تعریف شما از یک تیم بزرگ چیست؟ آیا ویارئال و ناپولی تیم های بزرگی نیستند؟ حداقل اتلتیکو که تیم بزرگی است. مگه نه؟ ما همه آنها را شکست داده ایم. ما در سوپرکاپ رئال را به چالش کشیدیم و حتی توانستیم در این مسابقه پیروز شویم.

ژاوی تقریبا پنج ماه پیش جایگزین رونالد کومان شد و در این مدت بارسا را ​​متحول کرده است. اگرچه او شروع خوبی نداشت و بارسا از لیگ قهرمانان حذف شد و در سوپرکاپ به رئال باخت، اما پس از نقل و انتقالات زمستانی و خریدهای خوبی که بارسا در خط حمله داشت، وضعیت این تیم بسیار بهبود یافته است. .