پروژه ای که 5 سال برای دیوید بکهام طول کشید / لیونل مسی بالاخره در اینترمیامی!

این گزارش را از دست ندهید: فصل جدید داستان لیونل مسی; حضور در آمریکا / شاهکار MLS یا بزرگترین شرط بندی بکهام؟

تعهد

انتقال بزرگ کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان از نظر کارشناسان فوتبال به منزله انتقال اسطوره پرتغالی به خانه بازنشستگی اش تلقی می شود. آیا انتقال لیونل مسی به MLS نیز به همین شکل تلقی خواهد شد؟

با توجه به اینکه مسی به رویای حرفه ای خود یعنی قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی کشورش آرژانتین جامه عمل پوشانده و از مدیران فعلی پاری سن ژرمن ناراضی است، گزارش ها حاکی از آن است که اینترمیامی مطمئن است که او را برای پیوستن به انقلاب آینده راضی خواهد کرد.

فشار بزرگ در MLS در حال حاضر تمرکز بر جذب بازیکنان جوان است، الگویی که فیل نویل، سرمربی اینتر میامی مشتاق پیروی از آن است. در واقع MLS یک لیگ جوانان است. برخی از بهترین بازیکنان جوان از آکادمی ها آمده اند. در سال 2021، نویل در این باره به مجله “گاردین” گفت: “ما باشگاهی هستیم که می خواهیم بازیکنانش را خودمان تولید کنیم.”

یک سال قبل از اینکه اینترمیامی اولین بازی خود را در MLS در سال 2020 انجام دهد، بکهام خرید کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی را رد کرد. بکهام گفت: “هرکسی لیست آرزوهای خود را دارد، اما اگر به نحوه بازی لئو و کریستیانو نگاه کنید و حتی به این فکر کنید که ممکن است قدم بعدی در حرفه آنها چیست، فکر نمی کنم این پایان دوران حرفه ای آنها باشد. آمریکا.. “آنها در سطح بالایی بازی می کنند که دیدن ترک باشگاهی که در آن حضور دارند سخت است، اما باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

دیوید بکهام، مالک معروف باشگاه اینترمیامی و اسطوره فوتبال، به زودی می تواند مرد مورد نظر خود را به تیمش بیاورد.

در مورد آن بخوانید: آپارتمان زیبا و مجلل لیونل مسی در میامی آمریکا

مسی ساخت یک امپراتوری املاک و مستغلات را در میامی آغاز کرده بود و معتقد بود که به کار خود در MLS پایان خواهد داد. یک سال قبل از اینکه اینترمیامی اولین بازی خود را در MLS انجام دهد، حدود 5.5 میلیون پوند در یک آپارتمان ساحلی خیره کننده در Sunny Isle خرج کرد. دسترسی به 6 استخر، اسپای مجلل، سالن بدنسازی کاملا مجهز و استودیو یوگا از جمله امکانات این آپارتمان بود.

اسطوره 47 ساله انگلیسی از 5 سال پیش که مسی را تاسیس کرد، می خواست مسی را به MLS بیاورد. ورود مسی به آمریکا می تواند بزرگترین معامله در فوتبال آمریکا از سال 2012 باشد، زمانی که خود بکهام از رئال مادرید به لس آنجلس گلکسی نقل مکان کرد. این یک موهبت بزرگ برای جامعه آمریکای لاتین در شهر جادویی میامی خواهد بود که یکی از آنها برای تیم شهر خود بازی کند.

این گزارش را بخوانید: اتهام بزرگ به دیوید بکام و باشگاهش/ معامله شرم آور در آمریکا

در آن زمان هم صحبت از جدایی مسی از بارسلونا و رفتن مستقیم به ایالات متحده آمریکا بود. با این حال، فوق ستاره آرژانتینی پاریس را به آمریکا ترجیح داد. با این دید و این افق آخرین تلاش خود را برای جام مقدس، جام جهانی انجام دهد. در نتیجه بکام منتظر ماند.

دیوید بکهام و فیل نویل



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گزارش ها از فرانسه حاکی از آن است که لیونل مسی 35 ساله و فوق ستاره پاری سن ژرمن به طور جدی به آینده او فکر می کنند و اینترمیامی نیز در تلاش است تا با او قرارداد امضا کند. قهرمان جهان هنوز قرارداد جدیدی با پاریسی ها امضا نکرده و قرارداد فعلی او تابستان آینده به پایان می رسد.

خانه لیونل مسی در میامی

عملکرد بهتر آمریکا در جام جهانی نشان داده است که فوتبال (یا به قول آمریکایی ها فوتبال) ورزش خوبی است و این کشور واقعاً آن را دوست دارد. والدین به طور فزاینده ای نگران آسیب سر به فرزندان خود در بازی فوتبال آمریکایی هستند. به همین دلیل بسیاری از دختران و پسران فوتبال را به عنوان ورزش انتخاب می کنند. حالا بازیکنانی مانند تایلر آدامز، کریستین پولیسیچ و برندان آرونسن در ترکیب خود در لیگ برتر انگلیس تخلفاتی دارند.

طرفداران اینترمیامی

انتقال مسی برای MLS چه معنایی خواهد داشت؟

این انتقال ممکن است به محض پایان فصل جاری فوتبال اروپا انجام شود. در گذشته، مسی فاش کرده بود که بازی در MLS برای او مانند یک رویا است.

2 سال بعد، او کل طبقه نهم ساختمان رگالیا را که توسط معمار مشهور چارلز آلم طراحی شده بود، به مجموعه اموال باورنکردنی خود اضافه کرد. او حدود 9 میلیون پوند برای خرید این خانه 6 خوابه هزینه کرد که از آن به عنوان “عمارت در آسمان در منحصر به فردترین ساختمان فلوریدا جنوبی” یاد می شود.

خانه لیونل مسی در میامی

اینتر به مسی اعتماد دارد

گزارش ها ادعا می کنند که او پنت هاوس Sunny Isle را به قیمت 17 میلیون پوند فروخته است. در حالی که هرگز تایید نشد که او دومین ملک خود را در میامی فروخته است.

با این حال، در نوامبر سال گذشته مسی یک آپارتمان 9 میلیون پوندی در برج طراحی پورشه خریداری کرد که مناظر خیره کننده ای از خط ساحلی میامی و همچنین آسانسوری برای سوپراسپرت هایش دارد.

فلوریدا جنوبی جمعیت زیادی از لاتین تبارها دارد که بسیاری از آنها علاقمند به فوتبال هستند. این حرکت مطمئناً محلی‌هایی را که به استادیوم DRV PNK هجوم می‌آورند خشنود می‌کند تا نگاهی اجمالی به سوپراستار فوتبال در حال اجرا داشته باشند. درست مانند مردم لس آنجلس که 15 سال پیش برای دیدن بازی دیوید بکهام با پیراهن لس آنجلس گلکسی به استادیوم هجوم آوردند.

این مقاله را نیز بخوانید: افشای یکی از باورنکردنی ترین قراردادهای تاریخ فوتبال/ وقتی دیوید بکهام قرارداد را از 27 میلیون پوند به 400 میلیون پوند رساند!

این مطلب را از دست ندهید: چرا تیم دیوید بکهام بهترین مقصد برای فوتبالیست ها است؟ / عشق و شادی… و شاید کمی فوتبال!

بدون شک مسی با حضور در آمریکا می تواند به پردرآمدترین بازیکن تاریخ MLS تبدیل شود. در حالی که قول بکام برای معرفی ستاره به هواداران اینترمیامی محقق خواهد شد.

دیوید بکهام

در عین حال…

را

بکهام این دانه را هوشمندانه کاشت. چه کسی نمی خواهد ساحل جنوبی در ایالات متحده نزدیک به خانه باشد؟

با این حال، آوردن بهترین بازیکن جهان، حتی با توجه به اینکه تابستان امسال 36 ساله می شود، وسوسه انگیز است و نمی توان آن را رد کرد. تصور کنید که او چقدر می‌تواند برای فوتبالیست‌های جوانی که ناامید هستند تا در این ورزش نامی برای خود دست و پا کنند، الهام‌بخش باشد.