"پسر یک افسانه خواهد بود": یونایتد در رقابت برای جذب داغ ترین چشم انداز دفاعی اروپا – گزارش

طبق گزارش ها، منچستریونایتد در رقابت برای جذب آنتونیو سیلوا، مدافع با رتبه بالای بنفیکا پیشرو است، زیرا این باشگاه نهایی کردن برنامه های نقل و انتقالات تابستانی خود را آغاز می کند.

دین جونز در قلب دفاع راجر اشمیت مستقر شده استivemesport.com) فاش می کند که عملکرد سیلوا توجه باشگاه های مطرح اروپا را به خود جلب کرده است، به طوری که لیورپول و چلسی به رئال مادرید، بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و ناپولی در جستجوی این بازیکن 20 ساله پیوستند.

با این حال، جونز ادعا می کند که این یونایتد است که “بهترین موقعیت” را برای پیروزی در این مسابقه دارد، با گزارش های پیشاهنگی گسترده ای که در مورد مدافع جمع آوری شده است و نیاز آشکار به تقویت در قلب دفاع اریک تن هاگ است. این گزارشی را تایید می کند که توسط The Peoples Person در اوایل فصل منتشر شده بود، که نشان می داد سیلوا “هدف اصلی” باشگاه در تابستان امسال است.

در حالی که لیساندرو مارتینز در این فصل به شدت با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است – مانند هم تیمی هایش در غیاب او – او همچنان گزینه اول مدافع میانی یونایتد است. با این حال، انتخاب بازی در کنار آرژانتینی چندان واضح نیست.

رافائل واران در ماه‌های اخیر پس از اینکه به نظر می‌رسید زیر نظر تن هاگ در اوایل فصل مورد علاقه قرار نگرفته بود، تحت تأثیر قرار گرفته بود، اما با توجه به اینکه مسئولان اولدترافورد تصمیم گرفتند تمدید خودکار یک ساله را در دسامبر فعال نکنند، قرارداد این بازیکن فرانسوی در پایان فصل منقضی می‌شود. .

اعتقاد بر این است که هر دو طرف به مذاکره در مورد احتمال توافق جدید در مورد کاهش دستمزد ادامه می دهند، اما هیچ نشانه ای از توافق در این مورد وجود ندارد. سن واران و آسیب پذیری او در این مرحله از دوران حرفه ای اش نگران کننده حرکت یونایتد است.

به طور مشابه، تردیدها در مورد هری مگوایر ادامه دارد که علیرغم اینکه در این فصل به طور محکم خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی زیر نظر تن هاگ معرفی کرد، یک سال از قراردادش در تابستان باقی مانده است و فصل بعد 32 ساله خواهد شد. ملی پوش انگلیسی سال گذشته نیز به ترک اولدترافورد نزدیک شد و یونایتد پیشنهاد وستهم را پذیرفت و گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه لندنی قصد دارد تابستان امسال برای جذب این مدافع بازگردد.

نه مگوایر و نه واران ترکیبی از توانایی های فیزیکی و فنی که تن هاگ از مدافعان میانی خود نیاز دارد را ندارند، در حالی که ویکتور لیندلوف و جانی ایوانز به طور قطعی گزینه های تیم هستند. به این ترتیب، یونایتد یک مدافع میانی “جوانتر و ورزشکارتر” را در اولویت پنجره آینده قرار داده است. با سیلوای 20 ساله که این الزامات را با سه راهی تطبیق می دهد.

فارغ التحصیل آکادمی بنفیکا، مدافعی سرسخت است که مانند توپ بدون توپ توانایی دارد. او به ترتیب در صدک های 86 و 95 برای بلوک ها و تکل ها قرار می گیرد که نشان دهنده قدرت او در دوئل های یک به یک است.

برعکس، سیلوا همچنین در صدک 83 و 78 برای برداشت های موفق و پاس های پیشرونده قرار می گیرد – که منعکس کننده توانایی او در انتقال توپ به خارج از دفاع است – در حالی که در صدک 99 برای تکمیل پاس قرار می گیرد و قدرت او در مالکیت توپ را نشان می دهد.

یان ورتونگن، مدافع سابق تاتنهام هاتسپر، که دو فصل برای بنفیکا بازی کرد و سیلوا برای اولین بار او را در تیم بزرگسالان معرفی کرد، قاطعانه معتقد است که ستاره پرتغالی برای رسیدن به بالاترین سطح فوتبال اروپا مقدر است.

در صحبت های سال گذشته، ورتنگن وقتی در مورد پتانسیل سیلوا پرسیده شد، فاش کرد که “پسربچه یک افسانه خواهد بود”. این بازیکن بلژیکی پیش‌بینی کرد: «اگر او به کاری که انجام می‌داد ادامه دهد، همه چیز را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان جهان در یکی دو سال آینده دارد.

با وجود یک مدافع میانی جدید که بخش مهمی از معادلات یونایتد در تابستان امسال است، به نظر می رسد سیلوا برای ورود به خط دفاعی قرمزها آماده شده است و اگر باشگاه بتواند علاقه رقبای خود را در سایر نقاط اروپا از بین ببرد، فصل آینده در اولدترافورد به صعود خود ادامه دهد. .

پست منچستریونایتد “به خوبی آماده” برای جذب آنتونیو سیلوا ظاهر شد اولین بار در اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد | شخص مردم.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/18/manchester-united-most-well-prepared-to-sign-antonio-silva-277613/ منبع: