غیبت عجیب ستاره دربی; چرا نعمتی زوج کنعانی نشد؟/ پرسپولیس می خواهد از شجاع سبقت بگیرد!



پرسپولیس در ابتدای فصل با چالش مدافعان میانی روبرو شد. گیورگی گلسیانی ستاره گرجستانی به دلیل درخشش در فصلی که پرسپولیس هر سه جام را به دست آورد و پورعلیگنجی که در سال های اخیر مدافع ثابت تیم ملی ایران بود به تیم ملی کشورش دعوت شد. با بازگشت دو مدافع اصلی دیگر تیم ملی در دوران اسکوچیچ، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان از قطر، گل محمدی تنها به بازگشت کنعانی زادگان رضایت داد و شجاع مجبور شد به تبریز سفر کند.

در آن زمان پرسپولیس علی نعمتی، فرشاد فرجی و وحدت حنان اف را هم داشت که می توانستند در این منطقه بازی کنند. با این همه مدافع، کمتر کسی فکرش را می کرد که روزی پرسپولیس در این منطقه بی بازیکن شود! اما خیلی سریع اتفاق افتاد. پورعلیگنجی ربات را شکست، کنعانی یک ماه دور بود و ستاره گرجستانی هم اکنون مصدوم است. وقتی کنعانی زادگان چهارمین کارت زرد را مقابل فولاد گرفت و دربی را باخت، پرسپولیس باید با دو مدافع ذخیره در مهمترین بازی سال حاضر می شد!

علی نعمتی که مقصر دربی بود و ضعف او در دفاع چپ منجر به خرید عبدالکریم حسن شد، پس از مدت ها دوری از میادین وارد تیم پرسپولیس شد و ستاره دربی بود. وقتی مشخص شد گلسیانی حتی نمی تواند با پیکان بازی کند، کمتر کارشناسان و هواداران پرسپولیس شک داشتند که با بازگشت کنعانی ها، علی نعمتی، شریک او در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار بگیرد. اما زمانی که ترکیب اولیه اعلام شد، همه از غیبت ستاره داربی شگفت زده شدند. نعمتی دوباره به نیمکت تبعید شد و فرجی زوج کنعانی شد.

البته پرسپولیس در این دیدار با درخشش کنعان پیروز شد و خود نعمتی در دقایق پایانی به جای عبدالکریم حسن به میدان آمد و به سمت چپ خط دفاعی رفت اما سوال بعد از سوت پایان بازی همچنان باقی ماند. ستاره داربی پرسپولیس چرا و چگونه بیرون آمد؟

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس به تساوی رسیدند



سرویس داخلی اخبار فوتبال