چهار ورزشگاه آزادی برای دربی سال آینده بسته شد!


سرویس خبر شماره: 2009711
28 مارس 1402 در 2:29 ب.ظ.
11.2 هزار |

39نقطه نظر

کمیته انضباطی در مورد شهرورد نظر دیگری داد

طبق اعلام کمیته انضباطی چهار سکوی هواداران استقلال و پرسپولیس که با نزدیک شدن به پرچم کرنر و پرتاب اشیای مختلف به زمین مسابقه در دربی های سال آینده خالی خواهند بود.

چهار ورزشگاه آزادی برای دربی سال آینده بسته شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتفاقاتی که در دربی پایتخت افتاد برای هر دو تیم گران تمام شد. در این دیدار چندین بار بازی به دلیل پرتاب بطری های آب و میوه های مختلف توسط هواداران متوقف شد که با واکنش کمیته انضباطی طبیعی بود.

در چند نوبت و در حالی که بازیکنان پرسپولیس در فکر پرتاب کرنر به سمت دروازه استقلال بودند، انواع و اقسام اشیاء مختلف توسط هواداران آبی به زمین پرتاب شد تا مهدی ترابی نتواند پای خود و وحید کاظمی را نیز ارسال کند. .بازی رو متوقف کردم.

این اتفاق برای سروش رفیعی هم افتاد و بازیکنان استقلال از جمله سید حسین حسینی به سمت جمعیت رفتند و از آنها خواستند از پرتاب بطری آب خودداری کنند. این اتفاق در سمت مقابل هم تکرار شد اما بازیکنان پرسپولیس به جای بازیکنان استقلال، کمک داور دوم بازی را هدف قرار دادند و باعث مصدومیت او شدند.

2002858

این صحنه ها از چشم ناظران مسابقه محو نشد و پس از اینکه گزارش اتفاقات دربی به گوش کمیته انضباطی رسید، نظر خود را نسبت به اتفاقات پیش آمده اعلام کردند که طی آن نظر جالب و متفاوتی مطرح شد. صادر شده. این کمیته به گونه ای صادر کرد که در دربی سال آینده جایگاه های دو تیم که در هر دو گوشه زمین نزدیک به پرچم های کرنر است، بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

سکوهای پانزدهم و شانزدهم که متعلق به هواداران استقلال است و از آن بطری های آب و میوه به سمت طرابی و رفیعی پرتاب می شود، در دربی سال آینده خالی خواهد ماند. از سوی دیگر هواداران پرسپولیس در شهرورد در فصل آینده حق نشستن در صندلی های 22 و 23 که نزدیک به پرچم در گوشه شمال شرقی ورزشگاه هستند را ندارند.

در رای کمیسیون انضباطی در خصوص تخلفات استقلال آمده است:
آبی ها به دلیل پرتاب اشیا در ورزشگاه و استفاده از الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران این تیم 500 میلیون جریمه شدند و طبق ماده 86 این باشگاه 500 میلیون جریمه شد و هواداران استقلال نیز اجازه نشستن پیدا کردند. در دو دربی برگشت سال آینده در جایگاه پانزدهم و شانزدهم قرار گرفت.

از سوی دیگر در خصوص تصمیم این کمیته در خصوص باشگاه پرسپولیس نیز آمده است:

با توجه به پرتاب اشیا به زمین و استفاده از الفاظ توهین آمیز تماشاگران قرمزپوش و طبق ماده 86 این باشگاه 500 میلیون جریمه شد و هواداران پرسپولیس نیز حق تحصن در روزهای 22 و 23 را کسب کردند. مقام های قهرمانی دو دربی سال آینده

2002857

مجله اخبار فوتبال داخلی