ژوائو: من دیگر نمی توانم این دروغ ها را تحمل کنم


سرویس خبر شماره: 2009707
28 مارس 1402 در 2:20 ب.ظ.
5.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

من دشمن اتلتیکو نیستم

در پایان بازی اتلتیکو – بارسا، ژائو فلیکس به اتهامات نادرست منتسب به او واکنش شدیدی نشان داد.

ژوائو: من دیگر نمی توانم این دروغ ها را تحمل کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوائو بدون شک یکی از قهرمانان دیدار جذاب شب گذشته در متروپولیتانو بود و موفق شد مانند بازی اول دروازه اتلتیکو را باز کند. ستاره پرتغالی در ورزشگاهی که چندین سال خانه او بود، بازگشت. پس از بازی ژوائو، استقبال بسیار بدی از او شد. او در ورزشگاه حضور داشت و چندین بار علیه او شعار داد و به سوالات خبرنگار ESPN برزیل پاسخ داد.

2002849

فلیکس گفت: “افراد حاضر در اسکله چیزی از اتفاقی که اینجا برای من رخ داده نمی دانند. همانطور که می دانید، آنها می گویند من با هم تیمی های سابقم روابط بدی دارم، اما این دروغ است و صحت ندارد. همانطور که دیدید من متوقف شدم تا با لمار و لنو صحبت کن و همه بازیکنان اتلتیکو آمدند تا من را در آغوش بگیرند و در حالی که از کنارم گذشتند با من صحبت کردند. آنها از من، از من و خانواده ام و غیره خواستند. نه من چیزی علیه آنها دارم و نه آنها علیه من. واضح است که نمی دانم اینجا چه اتفاقی افتاده است. این دروغ ها غیر قابل تحمل شده اند.»

2002708

ژائو فلیکس از برد 3-0 بارسا، عملکرد خود و تیمش خوشحال بود“من سعی کردم تا آنجا که ممکن است از بازی لذت ببرم. همیشه دوست دارم با تیم های بزرگ بازی کنم. بازی هایی مانند این که هواداران کمی شما را هیجان زده می کنند. من سعی کردم به تیم کمک کنم و سه امتیاز کسب کنم که بیشترین امتیاز است. ما یک بازی تقریباً عالی انجام دادیم، سه گل خارج از خانه، در این ورزشگاه و در برابر تیمی که خوب دفاع می کند، فوق العاده بود. “ما در همه خطوط بی نقص بودیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی