ژابی آلونسو در لیست نهایی سرمربی لیورپول نیست – ماندن در لورکوزن – باشگاه لیورپول

لیورپول انتظار ندارد بتواند ژابی آلونسو را در تابستان امسال از بایرلورکوزن جدا کند زیرا به دنبال انتصاب یک سرمربی جدید است.

زمانی که در ژانویه تایید شد که یورگن کلوپ پس از تقریباً 9 سال سرمربیگری، این بازیکن اسپانیایی به سرعت به عنوان پیشتاز این پست ظاهر شد.

با این حال، اینجا آنفیلد است می‌داند که قرمزها آماده حرکت به سمت اهداف مدیریتی دیگر هستند، در حالی که انتظار می‌رود آلونسو در تابستان امسال بماند.

این بازیکن 42 ساله کمتر از دو سال است که در لورکوزن حضور دارد و گمان می‌رود که می‌خواهد ایمان خود را با باقی ماندن در راس تیم جبران کند.

این خبر ضربه‌ای به لیورپول است، زیرا دستاوردهای آلونسو از زمان هدایت در BayArena، او را به عنوان امیدوارکننده‌ترین مربی در فوتبال اروپا معرفی کرده است.

لورکوزن هنوز در هیچ رقابتی در این فصل شکست نخورده است، روندی که آنها را به مراحل پایانی DFB-Pokal و لیگ اروپا رسانده و باعث شده است که آنها 10 امتیاز در صدر بوندس لیگا فاصله داشته باشند.

آمار اخیر به ویژه با توجه به اینکه باشگاه آلمانی در تاریخ خود یک بار عنوان قهرمانی را به دست نیاورده است، بسیار چشمگیر است.

اکنون به نظر می رسد که آنها نه تنها این کار را انجام دهند، بلکه در فصل آینده تحت هدایت آلونسو در لیگ قهرمانان نیز هدایت شوند.

در مورد لیورپول، آنها اکنون باید به دنبال یک نامزد جایگزین بگردند و روبن آموریم و روبرتو دزربی جزو مربیانی هستند که آنها را تحسین می کنند.

بایرن هم از تعقیب آلونسو دست کشید

2K6932A LEVERKUSEN، آلمان - 12 اکتبر: سرمربی ژابی آلونسو از بایر 04 لورکوزن در جریان بازی گروه B - لیگ قهرمانان اروپا بین بایر 04 لورکوزن و اف سی پورتو در BayArena در 12 اکتبر 2022 در لورکوزن توسط ورویهو، آلمان (JorisP) تصاویر نارنجی)

این خبر پس از آن منتشر شد که بایرن مونیخ نیز علناً از آلونسو چشم پوشی کرد و رئیس افتخاری اولی هوینس گفت:

من احساس می کنم که جذب ژابی آلونسو بسیار دشوار خواهد بود، نه اینکه بگویم احتمالا غیرممکن است. مطمئناً می توانم تصور کنم که او در بایرلورکوزن بماند تا به کارش ادامه دهد.

(آلونسو) با توجه به موفقیت های فعلی بایرلورکوزن تمایل بیشتری به ماندن در بایرلورکوزن دارد، زیرا او نمی خواهد آنها را پشت سر بگذارد. بیایید بگوییم اگر او دو یا سه سال دیگر موفقیت داشت، بیرون آوردن او از آنجا راحت‌تر بود.»

ظاهرا ایجنت آلونسو به لیورپول و بایرن اطلاع داده که لورکوزن را ترک نخواهد کرد و این دو باشگاه اکنون به دنبال گزینه های جایگزین خواهند بود.

مورد علاقه احتمالی برای پست لیورپول اکنون روبن آموریم از اسپورتینگ خواهد بود که تیمش صدرنشین لیگ پرتغال است.

نامزد اصلی دیگر روبرتو دزربی از برایتون است که تیمش روز یکشنبه در آنفیلد اپوزیسیون است. دزربی نیز پیشتاز برای پست بایرن است.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/xabi-alonso-not-on-liverpool-manager-shortlist-staying-at-leverkusen/ منبع: