تلاش ظالمانه برای تحریک حمدالله در ریاض!

حمدالله در واکنش به این شعارها، لوگوی الاتحاد روی پیراهن خود را بوسید و در مقابل هواداران النصر از تونل ورزشگاه عبور کرد تا به شعارهای سرکش آنها پاسخ دهد. اما جنجال این دیدار به همین جا ختم نشد و با دنبال کردن حساب توئیتری باشگاه النصر با بدخواهی خاص و با انتشار عکسی از دیدار دو تیم قصد تحقیر حمدالله را داشت.

در این عکس که پس از دیدار دو تیم منتشر شده، حمدالله را می بینیم که با سر به زمین می افتد و به نظر می رسد توئیتر باشگاه النصر عمدا آن را با هدف تخریب مهاجم سابقش به اشتراک گذاشته است. جالب اینجاست که این تصویر توسط طرفداران نصر بسیار مورد توجه قرار گرفت و نزدیک به 2000 بار بازنشر شد، در حالی که سایر تصاویر آماری کمتر از 400 ریتوییت داشتند.

عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد در بازگشت به ورزشگاه مرصول پارک با تیم های متعدد و تحریک آمیزی روبرو شد.

تلاش ظالمانه برای تحریک حمدالله در ریاض!

حواشی فعلی این دیدار به بیرون از ورزشگاه نیز کشیده شده است. جایی که یکی از هواداران نوجوان النصر سعی کرد روسری آن تیم را دور گردن حمدالله بیندازد. اما با مقاومت این بازیکن همراه شد. این هوادار که قصد تحریک بازیکن الاتحاد را داشت به حمدالله گفت: النصر همان تیمی است که تو را بزرگ کرده چرا تکذیب می کنی؟ مهاجم مراکشی پاسخ داد: چه زمانی این موضوع را تکذیب کردم؟

این مهاجم مراکشی به حضور خود در فوتبال عربستان ادامه داد و این بار پیراهن الاتحاد را بر تن کرد. حمدالله در فصل قبل در اولین دیدار با تیم سابقش که بدون حضور تماشاگر برگزار شد، یک بار موفق به گلزنی و یک پاس گل شد و در خوشحالی پس از گل خود به سکوهایی اشاره کرد که رئیس ال. – باشگاه نصر نشسته بود و در پایان بازی و طی گذر از تونل ورزشگاه، در مقابل مصلی المعمر جملات کنایه آمیز سنگینی به زبان آورد.

سه روز پیش تیم های النصر و الاتحاد در دیداری از هفته پنجم لیگ حرفه ای عربستان به مصاف هم رفتند. حمدالله در شرایطی به پارک مرصول، ورزشگاه تیم سابقش بازگشته بود که هواداران نصر با چشم پوشی از تمام گل های این مهاجم مراکشی، در جریان بازی یک صدا به این بازیکن فحاشی کردند و حمدالله بارها هو شد. توسط هواداران نصر در جریان بازی.

در ابتدا مهاجم مراکشی به آرامی سعی کرد طرفدار تیم سابقش را از این کار منصرف کند. اما زمانی که این هوادار بر درخواست خود اصرار کرد، حمدالله برخورد تندی با وی داشت و این نوجوان النصری را هل داد که در فضای مجازی عربستان نیز رسوایی های زیادی به پا کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در ضمن و با النصر حمدالله 2 بار پیاپی آقای گل لیگ شد، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد، قهرمان لیگ عربستان شد، 2 بار قهرمان سوپرجام شد و مرد سال 2019 شد. فوتبال عربستان در بین هواداران بسیار محبوب شده است اما پس از تغییرات مدیریتی در النصر با مصلی المعمر، رئیس جدید این باشگاه درگیر شد و در نهایت او با فسخ قرارداد از این تیم جدا شد. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبالدوستانی که رقابت های لیگ عربستان را دنبال می کنند به خوبی از اخبار، حواشی و جنجال های پیرامون انتقال عبدالرزاق حمدالله مهاجم سرشناس مراکشی از النصر به الاتحاد مطلع هستند. این بازیکن در سال 2018 از الریان وارد فوتبال عربستان شد و در 108 بازی برای شیرهای زرد ریاض موفق به زدن 112 گل و 24 پاس گل شد که آمار شگفت انگیزی است.

این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما اتفاقات اصلی در پایان جلسه رخ داد. زمانی که حمدالله از تونل ورزشگاه مرصول پارک عبور کرد، هواداران نصر برای این بازیکن شعار “آخ گریه کن، ای گریه” سر دادند. شعاری که هواداران الهلال رقیب قدیمی و سنتی النصر در جریان حضور حمدالله در این تیم در پایتخت سر دادند و این شعار پس از انتشار عکس هایی از چهره گریان مهاجم مراکشی پس از النصر ایجاد شد. -پیروزی نصر در لیگ عربستان که مهاجم مراکشی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد نیز منتشر کرد.


سرویس خبر شماره: 1846642
13 اکتبر 1401 @ 12:59 بعد از ظهر |
14.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

استقبال ویژه از آقای گل در بازگشت به پارک مرصول