کابوس آرسنال: احتمال شکسته شدن دنده ستاره توپچی ها

مصدومیت توماس پارتی، هافبک آرسنال بسیار جدی به نظر می رسد و این مورد نگرانی کادر فنی و سران این تیم را برانگیخته است.

کابوس آرسنال: احتمال شکسته شدن دنده ستاره توپچی ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته آرسنال در چارچوب مرحله چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و تنها با یک گل ناتان آکه مغلوب آن تیم شد.
توپچی ها نه تنها با باخت از جام حذفی کنار رفتند، بلکه حالا با مصدومیت شدید یکی از ستاره های تیمشان هم دست و پنجه نرم می کنند که ممکن است کار را برایشان سخت کند.
شب گذشته پارتی از ابتدا در ترکیب تیمش در زمین حضور داشت اما در ابتدای نیمه دوم به دلیل درد شدید نتوانست به کار خود ادامه دهد و حالا آرتتا اعلام کرده که این بازیکن باید MRI انجام دهد. آزمایش برای تعیین میزان آسیب دیدگی او

1795728

گفته می شود احتمال شکسته شدن یکی از دنده های این بازیکن وجود دارد و این برای آرسنالی که در لیگ برتر حضور دارد اصلا خبر خوبی نیست.
آرتتا پس از پایان بازی اعلام کرد که این بازیکن در نیمه اول با درد شدید بازی کرده بود اما در نیمه دوم نتوانست به کار خود ادامه دهد و مجبور به ترک زمین شد. سرمربی اسپانیایی خاطرنشان کرد که هنوز مشخص نیست مصدومیت این بازیکن دقیقا چیست.
غیبت پارتی، به خصوص اگر طولانی باشد، می تواند کار را برای آرسنال بسیار سخت کند زیرا او یکی از ستون های اصلی موفقیت تیم آرتتا تا اینجای فصل بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867182
8 فوریه 1401 @ 10:58 ق.ظ |
9.8 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر