لبخند آقا مجتبی با دست خالی: من بازنده نیستم! (عکس)

پیروزی پیکان مقابل مس کرمان این تیم جوان را از انتهای جدول جدا کرد و حالا خودروسازان به دنبال لیگ برتر هستند.

لبخند آقا مجتبی با دست خالی: من بازنده نیستم!  (عکس)

با این حال پیکان روز گذشته به پیروزی شیرینی مقابل مس کرمان دست یافت تا از انتهای جدول جدا شود و حالا به روزهای بهتری فکر می کند. این پیروزی در شرایطی برای پیکان به دست آمد که مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان دست مجتبی حسینی را بیش از پیش خالی کرد. او دیروز 10 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما بازیکنان تعویضی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و عامل پیروزی شوند.

1795719

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان به عنوان جوان ترین تیم لیگ برتر در این فصل به دلیل همین کم تجربه نتایج عجیبی کسب کرده است. تیمی که استقلال و پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و مقابل سپاهان پیروز شد، در دو هفته اخیر دو شکست داشته است. شاگردان مجتبی حسینی پس از گرفتن 4 امتیاز از پرسپولیس و سپاهان مقابل مس رفسنجان و ملوان شکست خوردند تا شرایط برای آنها پیچیده شود.

پیروزی مقابل مس کرمان و واریز 3 امتیاز شیرین به حساب پیکان، لبخند رضایت مجتبی حسینی را در پایان مسابقه به ارمغان آورد. این مربی که طمع زیادی در 90 دقیقه حضور در کنار زمین داشت، از پیروزی تیمش خوشحال است و البته می خواهد این روند ادامه پیدا کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1867174
8 فوریه 1401 @ 10:42 ق.ظ |
998 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این پیروزی تیر را روی ریل قرار داد

خودروسازان فوتبال ایران با پیروزی روز گذشته فاصله امتیازی خود را تا انتهای جدول افزایش دادند و حالا با آرامش بیشتری به کار خود ادامه می دهند. پیکان هفته آینده قرار است یک بازی مهم دیگر مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کند و در صورت پیروزی مقابل قعرنشین لیگ، شرایط برای شاگردان مجتبی حسینی بسیار بهتر خواهد شد.