کابوس ایران داور فینال غرب آسیا!


سرویس خبر شماره: 2011114
10 آوریل 1403 در 06:13
955 امتیاز خبر

0نقطه نظر

الهلال و العین با سوت احمد علی

گفته می شود داور جنجالی کویتی دیدار حساس الهلال و العین را سوت خواهد زد.

کابوس ایران داور فینال غرب آسیا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه ها گزارش می دهند که داور جنجالی کویتی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا در واقع فینال غرب آسیا که بین الهلال عربستان برگزار می شود را قضاوت خواهد کرد. و العین امارات متحده عربی.

بازی رفت روز سه شنبه 16 آوریل در ورزشگاه هزا بن زاید شهر العین برگزار خواهد شد. بازی برگشت روز سه شنبه 23 آوریل در ورزشگاه Kingdom Arena برگزار می شود.

روزنامه ورزشی المیدان توضیح داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت سوت این دیدار را به یک داور جنجالی بسپارد تا بازی برگشت الهلال و العین را در کینگد آرنا قضاوت کند.

این روزنامه نوشت: احمد العلی، داور کویتی، هدایت تیم داوری را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برعهده خواهد داشت.

2005153

هواداران الهلال به این تصمیم واکنش نشان دادند. احمد العلی به خاطر قضاوت های متفاوتش در جام ملت های آسیا برجسته بود. داور بازی ایران و قطر را سوت زد که منجر به شکست تیم ملی و حذف از این دیدارها شد.

سایت عربستانی اسپورت نوشت که هواداران الهلال از این انتخاب می ترسند زیرا این داور در ارزیابی بازی رفت بین سپاهان و الهلال عملکرد ضعیفی داشت و در کنترل بازیکنان خوب نبود.

تعدادی از هواداران الهلال توضیح دادند که این مسابقه مهمی بود و باید به عهده یک داور بین المللی ارشد با توانایی مدیریت چنین مسابقاتی باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی