کارکنان منچستریونایتد از پشتکار برونو فرناندز غافلگیر شدند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

یک منبع در اولدترافورد برونو فرناندز را به عنوان بازیکنی با “بالاترین آستانه درد در بین هر کسی که تا به حال ملاقات کرده ام” توصیف کرده است، زیرا کاپیتان منچستریونایتد به روند تقریباً باورنکردنی در دسترس بودن خود ادامه می دهد.

فرناندز علیرغم اولین بازی خود در فوتبال بزرگسالان دوازده سال پیش و بیش از 500 بازی در این روند، هنوز یک بازی را به دلیل مصدومیت از دست نداده است. این فقط زمانی که او از زمان حضورش در یونایتد در ژانویه 2020 کنار گذاشته شد، به دلیل بیماری در بازی مقابل تاتنهام هاتسپر در مارس 2022 بود.

این یک سطح مضحک از ثبات برای ملی پوش پرتغالی به شمار می رود، به ویژه زمانی که این واقعیت که او یکی از مشتاق ترین دوندگان تیمش و درگیرترین بازیکنان است، در نظر گرفته شود.

همچنین به دلیل شانس نیست.

فرناندز اغلب از طریق مصدومیت بازی می کند، علیرغم اینکه درد به اندازه کافی برای حذف بیشتر بازیکنان دیگر کافی است. این تعهد و انگیزه برای همیشه در دسترس بودن برای تیمش چیزی است که این منبع در یونایتد را وادار می کند تا نشان دهد که تحمل فرناندز برای درد بی بدیل است.

در دیدار مقابل فولام ماه گذشته، فرناندز در حالی که شوت می زد، خود را مجروح کرد و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

در پاسخ به آنچه آنها معتقد بودند یک واکنش نمایشی بود، تیم رسانه های اجتماعی کوتاجرز تصمیم گرفتند پس از پایان بازی در اولدترافورد با نتیجه 2-1 برای تیم میهمان، ویدئویی را در مورد تمسخر کاپیتان یونایتد ارسال کنند.

به جز اینکه آسیب واقعی بود. همانطور که واکنش دردناک فرناندز به آن بود. در نتیجه، مقامات یونایتد، از جمله مربی اریک تن هاگ، از فولام به خاطر پاسخ خشمگین شدند.

این مرد هلندی اظهار داشت که معتقد است باشگاه لندنی باید بابت پست تیم رسانه اجتماعی خود در مصاحبه بعد از بازی خود عذرخواهی کند. “اگر آنها این کار را کردند، من می گویم که درست نیست. مطلقا درست نیست. این درست نیست که یک باشگاه چنین اظهاراتی داشته باشد. آنها باید بابت این موضوع عذرخواهی کنند.» تن هاگ تاکید کرد.

یک منبع باشگاه فاش کرد که مصدومیت به قدری شدید بود که به طور معمول منجر به تعویض بازیکن می شد. همچنین با توجه به اینکه تنها چهار روز بعد در برابر ناتینگهام فارست در دور پنجم جام حذفی برگزار شد، آن بازیکن را از بازی بعدی محروم می‌کرد – یک بازی مهم برای شانس یونایتد برای نجات از یک فصل ناامیدکننده.

در عوض، فرناندز قبل از شروع بازی مقابل فولام به میدان رفت و کل بازی را مقابل فارست انجام داد و در دقایق پایانی بازی یک ضربه ایستگاهی فوق‌العاده انجام داد تا به برنده کازمیرو کمک کند و یونایتد را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرستاد.

از بیرون، واکنش فرناندز علیه فولام، واکنشی بود که در رسانه های اجتماعی از سوی هواداران حریف مورد تمسخر قرار گرفت. اما، در داخل باشگاهی که او رهبری می‌کند، این به سادگی نمونه دیگری از یک لیست بلندبالا از بازیکنی بود که مایل است تناسب اندام خود را برای دستیابی به موفقیت تیمش به خطر بیندازد.

نوسو کاپیتائو


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/29/manchester-united-staff-blown-away-by-bruno-fernandes-perseverance-278148/ منبع: