کاوه و استقلال منتظر حکم جنجالی هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاوه رضایی پس از فسخ قراردادش با تراکتور در آخرین روز نقل و انتقالات منتظر مشخص شدن وضعیتش از سوی کمیته تعیین وضعیت است. او با باشگاه استقلال تفاهم نامه امضا کرد تا در نیم فصل قراردادش را با تراکتور فسخ کند و به استقلال بازگردد و در صورت تخلف از این توافق باید 10 میلیارد تومان غرامت به باشگاه آبی پوش پرداخت کند.

باید منتظر ماند و دید تا چند روز آینده چه اتفاقی می افتد و کاوه رضایی استقلالی می شود یا باید به جمع دانشجویی پاکو خمس بازگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در چنین شرایطی کاوه رضایی و دو باشگاه تراکتورسازی و استقلال منتظر حکمی هستند که به نفع همه باشد و جنجالی شود. اگر کمیته تعیین وضعیت رای دهد که کاوه رضایی به تراکتور برود، احتمالا صدای مسئولان استقلال به دلیل بحث غرامت 10 میلیارد تومانی به گوش می رسد. همچنین اگر کمیته تعیین وضعیت خواستار حضور کاوه در استقلال شود، دو اتفاق عجیب رخ می دهد. یکی اعتراض تراکتور به این تصمیم و دیگری حضور یا عدم حضور رضایی در لیست استقلال. استقلال فقط یک جای خالی در لیست خود دارد و اگر کاوه را نمی خواهد باید 10 میلیارد تومان به او غرامت بدهد!

ماجرای استقلال و کاوه رضایی بیش از پیش پیچیده شده است، حالا کمیته تعیین وضعیت باید رای مهم خود را در این زمینه صادر کند.

کاوه و استقلال منتظر حکم جنجالی هستند


سرویس خبر شماره: 1868520
15 فوریه 1401 در 06:08 ب.ظ
3.5 هزار |

0نقطه نظر

آیا رضایی شاگرد ساپینتو می شود؟

رضایی چند روز پیش به همراه وکیلش در کمیته تعیین وضعیت حضور یافتند و مدارک خود را ارائه کردند. همچنین مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز توضیحات خود را ارائه کردند.

از سوی دیگر رضایی و مدیران سابق استقلال مدعی هستند در قرارداد او با تراکتور بندی وجود دارد که بر اساس آن او باید نیم فصل قرارداد خود را فسخ کند و به استقلال بازگردد.