کریس استپلتون، خواننده سرود ملی، انتخاب عجیبی از سوپربول دارد

کریس استپلتون، خواننده کانتری، وظیفه اجرای سرود ملی Super Bowl LVII را بر عهده داشته است، اما قبل از اینکه کمربند “The Star-Spangled Banner” را در روز یکشنبه در استادیوم استیت فارم در آریزونا – استپلتون وقتی از او پرسیده شد که چه تیمی را می‌خواهد برنده شود، انتخاب عجیب سوپربول خود را کشف کرد.

کریس استپلتون برای The Chiefs OR The Eagles In Super Bowl 57 نمی رود

ریحانا، البته، یکی از مجریان سرفصل سوپربول امسال است و وقتی از شریل لی رالف و بیبی فیس، که روز یکشنبه در استادیوم استیت فارم مشغول به کار هستند، خواسته شد که طرفی را انتخاب کنند – بیبی فیس پاسخ داد. “ریحانا”، که استپلتون ادعا کرد که “پاسخ خود را گرفته است” همانطور که می خواست خواننده “آمبرلا” را نیز بگوید!

همانطور که ممکن است بدانید یا ندانید – کنتاکی همچنین یکی از معدود ایالت هایی است که تیم NFL ندارد – به این معنی که احتمالاً برای استپلتون راحت تر از کلاه ایمنی NFL گیتار به دست می آورد – می تواند دلیلی برای مسابقات ملی باشد. خواننده سرود روی حصار سوپر بول نشسته است؟

28 ایالت آمریکا وجود دارند که تیم NFL ندارند، از جمله آیداهو، هاوایی (البته)، نیوجرسی، دلاور، نوادا و آلاسکا (البته، دوباره!)

محتوای مرتبط با NFL

https://sportslens.com/news/national-anthem-singer-chris-stapleton-has-bizarre-super-bowl-pick/ منبع:

بسیار خوب، استیپلتون با چیفز یا ایگلز حمایت نمی کند، اما با درگیر شدن در رویداد در مقیاسی که خواهد بود، احساس می کنید ممکن است به سمت یکی از طرفین تاب بخورد – اشتباه است!

مربوط: طول سرود ملی سوپر باول کریس استپلتون چقدر خواهد بود؟


آیا به این دلیل است که استپلتون از کنتاکی آمده است و هیچ تیم NFL در آنجا وجود ندارد؟

کریس استپلتون اهل لکسینگتون، کنتاکی، خانه دربی کنتاکی است، بنابراین شاید به همین دلیل است که خواننده کانتری آماده نبود تا قبل از سوپربول یکشنبه با چیفز یا ایگلز کنار بیاید.

کریس استپلتون، نوازنده محبوب کانتری، روز یکشنبه سرود ملی سوپر بول را به صدا در خواهد آورد، بنابراین جای تعجب نیست که برنده 8 جایزه گرمی در حال رفتن به دور تبلیغاتی پیش از مسابقه است – و یکی از سوالات واضحی که در استپلتون مطرح می شود این است که ……او برای کدام طرف در سوپربول روز یکشنبه بازی می کند؟

هنگامی که روز پنجشنبه در مصاحبه ای از او خواسته شد طرفی را انتخاب کنید – کریس استپلتون گفت “ریحانا”!

کریس استپلتون در مورد فراخوانی سرود ملی اضافه کرد استپلتون در مورد لحظه ای که برای اجرای سرود ملی تماس گرفت، گفت: «این فقط یکی از آن تماس‌هایی است که فکر می‌کنید نمی‌توانید دریافت کنید، و تماس دریافت می‌کنید و می‌گویید، «باشه، بیایید این کار را انجام دهیم!» در سوپر بول بعداً، او اعتراف کرد که «فکر می‌کردم از من خواسته نشود» تا در سوپربول بخوانم. سرود ملی برای خوانندگان آهنگ آسانی نیست، و می‌دانید که می‌تواند به طرز وحشتناکی اشتباه شود… امیدوارم برای من این اتفاق نیفتد. بزن به چوب اما بله، اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، اینجا محل انجام آن است.»