کوروش: پرچم های مصر را بیرون بیاورید

سرمربی تیم ملی مصر گفت: به هواداران مصری می گویم که برای این مسابقه به قلب 100 میلیون مصری نیاز داریم. ما به تیم سنگال احترام می گذاریم، اما باید پرچم مصر را در تمام پنجره ها آویزان کنیم. هواداران مصری در خانه ها و خیابان ها تیم را تشویق می کنند. ما از والدین مصری می خواهیم که لباس کودکان خود را در تیم مصر بپوشانند. ما به حمایت هواداران نیاز داریم زیرا با یک تیم خوب بازی خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این مسابقه 180 دقیقه طول خواهد کشید. 90 دقیقه اول اینجا در قاهره و 90 دقیقه دیگر در سنگال است. طبیعی است که بازیکنان برای صعود بی تاب و ناامید باشند و همه ما از مسئولیت بزرگی که داریم آگاه هستیم. هستند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار چالش بزرگی برای ما است و امیدوارم آماده باشیم. همه بازیکنان خوب و آماده این مسابقه هستند و مصدومی نداریم و همه می دانند. اهمیت بازی چون با پیروزی در این بازی می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. همه بازیکنان متقاعد شده‌اند که در این دیدار پیروز می‌شوند، اما طبیعی است که این دیدار نه برای ما آسان باشد و نه برای سنگال.»

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر تاکید کرد که قلب 100 میلیون مصری برای بازی روز جمعه مقابل سنگال در مقدماتی جام جهانی باید در کنار تیم ملی مصر باشد.


سرویس خبر شماره: 1816655 |
04 فروردين 1401 ساعت 20:23 |
33,416 |

0نظرات