در مورد شکست تیم ملی نظر دهید

تیم ملی ایران البته اولین باخت خود را در نمایشی جنجالی زیر نظر دراگان اسکوچیچ تجربه کرد و نتوانست روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. این احتمال وجود دارد که آنها در تیم ملی پیش بیایند و در رنکینگ جدید فیفا در رنکینگ آسیایی از دست بدهند و شانس سید دو را هم از دست بدهند. قرعه کشی جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1816654 |
04 فروردين 1401 ساعت 20:21 |
62,376 امتیاز خبر|

92نظرات

آینده را چگونه می بینید؟ به نظر شما بررسی چقدر منصفانه است؟

با این حال همه منتظر عملکرد شاگردان دراگان اسکوچیچ در بازی سخت سئول مقابل کره جنوبی بودند. جایی که البته غیبت 5 ستاره ایرانی (صادق محرمی، سعید عزت اللهی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس) و مصدومیت زودهنگام شجاع خلیل زاده کار را سخت تر کرد.

پس از یک نقطه عطف توسط مارک ویلموتس برای راهیابی به مسابقات مقدماتی جام جهانی، تیم ملی موفق شد با چهار برد بزرگ و سپس با کسب نتایج موفق مقابل حریف، دو هفته مانده به پایان آن به فینال راه یابد. 2022.

تیم ملی در سئول با دو گل مغلوب کره جنوبی شد تا با وجود صعود زودهنگام به جام جهانی، انتقادات زیادی از بازی شاگردان اسکوچیچ امروز وارد شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در کنار باخت به کره جنوبی، رکورد دراگان اسکوچیچ نیز در شکست ناپذیری شکسته شد و البته باید این را هم در نظر گرفت که تیم ملی قبل از این بازی و دو هفته مانده به پایان این مسابقات موفق شد. سهمیه جام جهانی کسب شد.

مخاطبان “ورزش 3” می توانند در مورد عملکرد تیم ملی مقابل کره جنوبی و شرایط فنی شاگردان دراگان اسکوچیچ در پست های مختلف و همچنین بازی را در قسمت نظرات برای ارسال و بحث زودهنگام نظر دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی