گزارش زنده، قطر صفر – اکوادور 1


سرویس خبر شماره: 1854518
29 نوامبر 1401 @ 7:30 ب.ظ
7.1 هزار |

0نقطه نظر

شروع طوفان والنسیا در جام 2022؛

سعد الشیب (15) قطر

تیم های ملی قطر و اکوادور دیدار افتتاحیه جام جهانی را از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) آغاز کردند و دیگر بازی گروه A این رقابت ها همزمان بین تیم های ملی هلند و هلند برگزار می شود. سنگال .

* مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 در ورزشگاه ال بیت ساعتی مانده به آغاز بازی قطر و اکوادور با برنامه های شگفت انگیز و جذاب آغاز شد.

* بازیکنان دو تیم 40 دقیقه مانده به شروع مسابقه برای گرم کردن وارد زمین شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دقیقه 3: کلمبیا در میانه میدان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که پاس پروویس استوپینینان پس از خطای سعد الشیب دروازه بان قطر به موقعیتی جدی تبدیل شد که فلیکس تورس با ضربه سر توپ را به ثمر رساند و ضربه آکروباتیک یگسون مندس توسط انر والنسیا به ثمر رسید. او وارد دروازه شد اما داور طبق کمک تصویری او آفساید مهاجم کلمبیایی را تشخیص داد و گل اول جام جهانی را مردود اعلام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 در دیدار افتتاحیه این رقابت ها به مصاف تیم ملی اکوادور رفت و امیدوار است در حضور پرشور هوادارانش شروع خوبی داشته باشد و به پیروزی برسد. در استادیوم البیت از طرفی شاگردان گوستاوو آلفارو نمی خواهند جام را با شکست آغاز کنند و به دنبال سه امتیاز هستند و امیدوارند این مسابقات را ادامه دهند.

دقیقه 15: پاس دیدنی از خط میانی، انر والنسیا را تک به تک با سعد الشیب کرد که با دریبل زدن مهاجم کلمبیایی توسط دروازه بان قطر متوقف شد و داور نقطه پنالتی را اعلام کرد و به دروازه بان کارت زرد داد. .

انر والنسیا در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی دروازه قطر را باز کرد و کلمبیا را به گل اول جام جهانی رساند.

گزارش زنده، قطر صفر-اکوادور 1

* هواداران تیم اکوادور کمتر از یک ساعت و نیم مانده به شروع بازی تمام صندلی های اختصاص داده شده به آنها را پر کردند در حالی که قطری ها تا آن زمان صندلی های خالی زیادی داشتند.

تیم ملی قطر
سعد الشیب، بسام الراوی، بوعلم خوخی، پدرو میگل، عبدالکریم حسن، کریم بوضیاف، عبدالعزیز حاتم، همام الامین، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و معز علی
مربی: فلیکس سانچز

جام جهانی 2022 قطر – گروه A
ورزشگاه: البیت (شهرک الخور) – ساعت 19:30 – تماشاگران: 60000 نفر
داور: دانیله اورساتو (ایتالیا) / کمک: چیرو کربن و الساندرو ژلاتینی / داور چهارم: ایتسوان کواچ (رومانی) / داور ویدیویی: پائولو والری (ایتالیا)

تیم ملی اکوادور
هرنان گالیندز، فلیکس تورس، پیرو هینکاپیه، آنجلو پرسیادو، پرویس استوپینینان، یگسون مندس، مویسس کازیدو، گونزالو پلاتا، روماریو ایبارا، انر والنسیا و مایکل استرادا.
مربی: گوستاوو آلفارو


* جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر که در مراسم افتتاحیه حضور داشتند این دیدار را از نزدیک دنبال می کنند.

💢 هشدار:

با گزارش لحظه به لحظه وقایع و پشت صحنه دیدار تیم های ملی قطر و اکوادور در همین صفحه “ورزه سه” همراه باشید:

لبه:

لحظات حساس: