یونایتد رسوا شد. چرا التماس به دی یانگ؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا آینده مطمئنی در این باشگاه ندارد. با وجود مصاحبه های اخیر با خوان لاپورتا و ژاوی، مشخص نیست که آیا او همچنان بازیکن بارسلونا در پایان نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود یا خیر.

فردیناند همچنین با اشاره به شکست 4-0 یونایتد مقابل برنتفورد در روز گذشته گفت:“من برای بازیکنان متاسف نیستم و برای اریک تن هاخ متاسفم. او با امیدهای زیاد و رویاهای بزرگ حاضر شد سرمربی منچستریونایتد شود و سران باشگاه به او قول جذب ستاره های بزرگ را داده بودند، اما حالا او احساس می کند که فریب خورده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838272
23 اوت 1401 ساعت 14:50
786

0نقطه نظر

طناچ فریب خورد

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد که سابقه همکاری با دی یونگ در آژاکس را دارد، دائماً با این بازیکن در تماس است و می‌خواهد او را در یونایتد داشته باشد، اما مشکل اینجاست که شیاطین سرخ قرار است در این تیم بازی کنند. لیگ اروپا در این فصل، اما دی یونگ قصد دارد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. به همین دلیل گفته می شود شانس های چلسی بیشتر از منچستریونایتد است.

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که باشگاه باید مانع از جذب فرانکی دی یونگ شود.

دی یونگ از منچستریونایتد و چلسی پیشنهاد دارد و البته بارها گفته است که دوست دارد در بارسلونا بماند اما برای ماندن باید قرارداد جدیدی امضا کند و دستمزدش را بیش از نصف کند. دی یونگ با این درخواست مخالفت کرده و کمتر از سه هفته فرصت دارد تا تصمیم نهایی را بگیرد.

دیلی میل روز گذشته مدعی شد که منچستریونایتد قصد دارد با پیشنهاد جدیدی انتقال دی یونگ را تکمیل کند، اما ریو فردیناند کاپیتان سابق یونایتد معتقد است که این بازیکن نباید مورد توجه قرار گیرد.

فردیناند گفت“من متاسفم و شرمنده هستم که منچستریونایتد در این شرایط قرار گرفته است. چرا باشگاه باید هفته ها تلاش کند تا از یک بازیکن پاسخ مثبت بگیرد؟ فرانکی دی یونگ هافبک بسیار خوبی است، اما او این را به وضوح بیان کرده است. چندین بار که او نمی‌خواهد برای یونایتد بازی کند، اما به جای تمرکز روی بازیکن دیگری، باشگاه از او التماس می‌کند که نظرش را تغییر دهد. چرا یونایتد در چنین شرایطی قرار گرفته است؟ آیا فکر می کنید مدیرانی مانند سر الکس فرگوسن، پپ گواردیولا یا یورگن کلوپ چنین اجازه ای را می دادند؟