افسوس که دوباره در بوندسلیگا گلزنی کرد

تیم آزمون که امیدوار بود در بازی خانگی امشب اینتراخت فرانکفورت به پیروزی برسد و با شکست مقابل دورتموند رده دومی فاصله خود را با زنبور عسل کاهش دهد، توانست با نمایشی کاملا برتر مقابل حریف خود به پیروزی برسد.

سردار آزمون که هفتمین بازی خود را در بوندسلیگا آلمان مقابل آینتراخت فرانکفورت انجام می داد، در دقیقه 87 تعویض شد و تیمش در نهایت توانست به برتری برسد.

بایرلورکوزن در دقیقه 18 روی یک ضد حمله سریع اولین گل را مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند که سردار آزمون با یک پاس دیدنی در میانه میدان برای موسی دیابی آماده شد.

بایر لورکوزن در خانه 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت پیروز شد و 58 امتیاز برتری داشت و با برتری 5 امتیازی نسبت به دورتموند جایگاه سوم بوندسلیگا را به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی در دقیقه 40 سردار توپ را به سرعت به روبرت اندریچ رساند که نتوانست از موقعیت خطرناک استفاده کند و ضربه او به دروازه نزدیک دروازه برخورد کرد.

ستاره تیم ملی ایران بایرلورکوزن که هفته گذشته مقابل گروتر فورت یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند و انگیزه زیادی برای درخشش دوباره مقابل آینتراخت فرانکفورت داشت، در دقیقه 33 که توپ بین دو مدافع رد شد، توپی دیدنی را ارسال کرد. پاتریک شیک و با ضربه محکمی توسط این بازیکن به گل تبدیل شد اما کمک داور اول گل را مردود اعلام کرد تا پاس گل سردار ثبت نشود.

به گزارش “ورزش”، در چارچوب بازی های هفته سی و دوم بوندسلیگا آلمان، بایرلورکوزن در حالی که برای دومین بازی متوالی سردار آزمون را به عنوان یک مهاجم ارواح در اختیار دارد، عصر دوشنبه از ساعت 23 به مصاف بایرن آره نا به مصاف آینتراخت فرانکفورت می رود. Se، رتبه دهم.

ستاره ایرانی با انگیزه بایرلورکوزن اولین موقعیت جدی خود را در دقیقه 71 به دست آورد که ضربه محکم او از داخل محوطه جریمه توسط کوین تراپ، دروازه بان آینتراخت فرانکفورت مهار شد.

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن در شب پیروزی تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت 87 دقیقه بازی کرد.


سرویس خبر شماره: 1822485 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 01:51 |
4,673 |

0نظرات

بایرلورکوزن با سردار 3 امتیازی شد.