الکساندر آرنولد مانند دنی آلوز در بارسا است

فابرگاس عملکرد این دفاع جانبی لیورپول را با درخشش دنی آلوز برزیلی در بارسلونا مقایسه کرد. آرنولد 229 بازی انجام داده و 62 پاس گل برای قرمزها در آنفیلد داده است. یک آمار فوق العاده برای یک مدافع کناری.

پس از تساوی 1-1 لیورپول مقابل کریستال پالاس، سسک فابرگاس به تمجید از ترنت الکساندر-آرنولد پرداخت و بازی او در لیورپول را با سبک بازی دنی آلوز در بارسلونا مقایسه کرد.

ترنت الکساندر آرنولد به خصوص در نیمه اول بازی دیشب بارها کریستال پالاس را مورد آزار و اذیت قرار داد و موقعیت های خطرناکی روی دروازه آنها ایجاد کرد. در یک صحنه پاس دقیق او دقیقا روی سر محمد صلاح قرار گرفت اما ستاره مصری با خونسردی توپ را به جایی که دروازه بان حریف ایستاده بود فرستاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر چند لیورپول و بازیکنانش پس از تساوی 1-1 مقابل کریستال پالاس در هفته دوم لیگ برتر با انتقادات زیادی مواجه شدند، اما سسک فابرگاس یکی از ستاره های این تیم را انتخاب کرد و مدعی شد که ترنت الکساندر -آرنولد در بازی مقابل کریستال پالاس عملکرد درخشانی داشت.


سرویس خبر شماره: 1838712
26 اوت 1401 در 00:02
2.2 هزار |

2نقطه نظر

سسک فابرگاس:

فابرگاس که در دوران حضورش در آرسنال، چلسی و بارسلونا بازی‌ساز بزرگی بود، از نبوغ الکساندر آرنولد ستایش کرد و گفت بازی ستاره انگلیسی در لیورپول او را به یاد نبوغ دنی آلوز در بارسلونا می‌اندازد. سسک در توییتر نوشت: از زمان دنی آلوز در بارسا، من مدافع کناری را ندیده‌ام که دامنه پاس‌هایش اینقدر زیاد باشد.