تصمیم INEOS برای کاهش امتیازات جام حذفی، چهره‌های ارشد منچستریونایتد را ناامید کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

سر جیم رتکلیف از زمانی که خرید سهام اقلیت منچستریونایتد اعلام شد، تمام حرکات درست را انجام داده است.

از عدم اظهار نظر عمومی در مورد آینده اریک تن هاگ، به منظور تشدید هیچ فشاری بر او، تا نزدیک شدن به برخی از بهترین مغزهای فوتبال اروپا برای تغییر ساختار فوتبال منچستریونایتد، اقدامات او پشتیبان سخنان او بوده است.

چیزی که طرفداران یونایتد را بیشتر تحت تاثیر قرار داده سرعتی است که INEOS تاکنون با آن عمل کرده است. عمر برادا و جیسون ویلکاکس به ترتیب به عنوان مدیرعامل و مدیر فنی جدید باشگاه معرفی شده اند.

تصمیم گیرندگان جدید همچنین به خاطر برنامه هایشان برای رسیدگی به وضعیت رو به وخامت اولدترافورد تحسین شده اند. در حالی که هواداران کاملاً از وعده ها و سیگنال های خود غوغا می کنند، کارکنان یونایتد از یکی از تصمیمات خود “ناامید” مانده اند.

به گزارش تایمز، INEOS امتیازات سنتی فینال جام حذفی را لغو کرده است.

گزارش شده است که در گذشته کارکنان یونایتد بلیت‌های رایگان برای فینال‌های جام حذفی دریافت می‌کردند، با «کارکنان ارشد و مدیران می‌توانستند دوستان و خانواده را ببرند – به‌علاوه سفر به ومبلی و بازگشت، یک ناهار قبل از بازی، یک مهمانی بعد از بازی. و اقامت در هتل در لندن.

یونایتد که قرار است در فینال جام حذفی این فصل به مصاف منچسترسیتی برود، ظاهرا تصمیم گرفته است تا این “سنت” را تغییر دهد.

قابل درک است که روز پنجشنبه “کارکنان ایمیلی دریافت کردند که در آن توضیح داده شده بود که چگونه فقط یک بلیط دریافت می کنند – با همان محدودیت برای مدیران – و باید 20 پوند برای سفر مربی به و از ومبلی در روز بازی بپردازند.”

علاوه بر این، تمام مزایای دیگر دیگر برای 1100 نیروی کار در دسترس نیست تا در طول سفر ومبلی از آن لذت ببرند.

با این حال، این ممکن است برای کارکنان تعجب آور نباشد زیرا INEOS قبلاً اقدامات کاهش هزینه را انجام داده است و شرکت تجدید ساختار شرکت Interpath Advisory را برای بررسی تجارت باشگاه در اوایل سال جاری منصوب کرده است.

در اوایل ماه آوریل، گزارشی از ESPN ادعا کرد که یونایتد کارت‌های اعتباری شرکت‌های شخصیت‌های ارشد را لغو کرده است.

تا چه اندازه چنین حرکاتی بر مبارزه یونایتد علیه مقررات پایداری مالی تأثیر می گذارد، هنوز مشخص نیست. اما یک چیز مطمئن است، هواداران احتمالاً هر تصمیمی را که ممکن است در نهایت به باشگاه در بازار نقل و انتقالات کمک کند، جشن می گیرند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/ineos-decision-to-cut-fa-cup-perks-leaves-senior-man-united-figures-dismayed-279400/ منبع: