“او هیچ چیز برنده نشده!”: روی کین به شدت با یان رایت بر سر ادعای بزرگ برونو فرناندز درگیری می کند – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


روی کین، اسطوره منچستریونایتد در مورد اینکه برونو فرناندز برنده است یا خیر، به شدت با روی کین اختلاف نظر دارد.

فرناندز در حال حاضر در فرم داغ برای یونایتد به سر می برد و در 5 بازی اخیر خود برای این باشگاه 7 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده است.

کاپیتان یونایتد عملکرد فوق‌العاده شیاطین سرخ را داشت که چهارشنبه شب در اولدترافورد شفیلد یونایتد را 4-2 شکست دادند.

بریس او برابری را برای تیم بازگرداند و سپس آنها را به برتری رساند. او سپس برای ضربه دقیقه 85 راسموس هوجلوند یک پاس گل دریافت کرد.

فرناندز اکنون در 32 بازی این فصل لیگ برتر 10 گل و 7 پاس گل به ثبت رسانده است.

اعداد خلاقانه او حتی چشمگیرتر است. این هافبک 99 موقعیت در لیگ برتر و 140 موقعیت در تمام رقابت ها ایجاد کرده است که بیشترین شانس را در بین هر بازیکنی در پنج لیگ بزرگ اروپا ایجاد کرده است.

در دو بازی اخیر خود به تنهایی (مقابل کاونتری سیتی و شفیلد یونایتد)، کاپیتان 18 موقعیت ایجاد کرده است. این میزان تاثیر او بوده است، به خصوص در فصلی که یونایتد در زمین با مشکل مواجه شده است.

جیل اسکات، ستاره سابق Lionesses، در آخرین اپیزود پادکست Stick to Football، به عصبانیت فرناندز و برخورد ضعیف هم تیمی‌هایش و مسئولان مسابقه اشاره کرد. اسکات پیشنهاد کرد که نمایش‌های فرناندز می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که او نماد اتحادی نیست که در حال حاضر در رختکن اولدترافورد مورد نیاز است.

با این حال، اسطوره آرسنال، یان رایت، هیچ چیزی از آن را نداشت، زیرا او در دفاع از بازیساز پرتغالی ایستاد.

رایت گفت: “بله، اما جیل، برونو برنده است، او تقصیر خود را دارد که می بینید او این کار را می کند (دستش را به هوا پرتاب می کند).

کین پاسخ داد: “او هیچ چیز در دوران حرفه ای خود نبرده است! او 29 سال سن دارد، او چیزی برنده نشده است!»

رایت پاسخ داد: “او از آن دسته بازیکنانی است که تلاش می کند…”

کین در حالی که گفت: “او در دوران حرفه ای خود چه بردی؟” اتفاقاً او خیلی کم برنده شده است.»

رایت سپس اظهار داشت: «از نظر تمایل به برنده شدن، استانداردهای او بالاست.» او افزود: “و اجازه دهید برونو را همین حالا از منچستریونایتد خارج کنید، ما در مورد بازیکنانی صحبت می کنیم که پیشرفت کرده اند یا نه، اگر او کاری را که انجام می دهد انجام نمی دهد، منچستریونایتد به جایی که هستند نزدیک نیست.”

او ناامید است، احتمالاً هر روز آن را در تمرینات می بیند، افرادی که شاید استانداردهای چیزی را که او به دنبالش است ندارند.”

و این فقط یک شنبه می ریزد، زیرا او آن را به ارمغان می آورد، اگر من یونایتد قرار است در یک بازی نجات پیدا کند، احتمالا این اوست که این کار را انجام خواهد داد. بله، او حق دارد از آنها ناراحت باشد، زیرا آنها باید بهتر عمل کنند.»

کین پذیرفت که فرناندز بازیکن خوبی است اما در ادامه توضیح داد که او هم تیمی هایش را بهبود نمی بخشد. من فکر می کنم او بازیکن درخشانی است، بدون شک، پسری با استعداد است، اما آیا او به مردم کمک می کند؟ آیا او بازیکنان دیگر اطرافش را بهتر می کند؟ پاسخ 100 درصد منفی است.»

فرناندز و یونایتد این آخر هفته زمانی که به مصاف برنلی وینسنت کمپانی می روند، به میادین بازمی گردند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/hes-won-nothing-roy-keane-fiercely-clashes-with-ian-wright-over-huge-bruno-fernandes-claim-279403/ منبع: