اسلات: آیا من دیوانه هستم که پیشنهاد لیورپول را رد کنم؟


سرویس خبر شماره: 2017117
7 مه 1403 در 01:46
5000 |

1نقطه نظر

خوشحالی سرمربی فاینورد از پیشنهاد جانشینی کلوپ؛

سرمربی فاینورد اعلام کرد که به پیشنهاد جدی لیورپول پاسخ مثبت خواهد داد.

اسلات: آیا من دیوانه هستم که پیشنهاد لیورپول را رد کنم؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلوپ سه ماه پیش رسما اعلام کرد که در پایان این فصل از لیورپول جدا می شود و پس از 9 سال همکاری با قرمزها از این گروه جدا می شود و حالا با توجه به پایان همکاری در هفته های منتهی به پایان فصل، بحث بر سر انتخاب جانشین او جدی تر از همیشه شد.

در هفته های گذشته بحث انتقال آرن اسلات به جای یورگن کلوپ به لیورپول بیشتر از سایر گزینه ها مطرح شده و سرمربی فاینورد و علیرضا جهانبخش تا زمانی که به این موضوع نپرداخته اند، واکنش جدی نشان نداده اند بازی مقابل گواهد ایگلز و به قرمزهای انگلیسی ابراز علاقه کرده است.

اسلات که هفته گذشته با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد و تجربه قهرمانی در لیگ اردیویسه را نیز دارد، یکی از جدی ترین گزینه های باشگاه لیورپول است و البته این مربی- سرآشپز نیز اعلام کرد که علاقه زیادی به این موضوع دارد. انتقال.

1878462

سرمربی فاینورد پس از برتری 3-1 تیمش مقابل گوئد ایگلز در هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند که منجر به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا شد. وی در خصوص احتمال حضورش در لیورپول به خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم خیلی دوست دارم به لیورپول بروم. دو باشگاه فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند و رفتن به لیورپول قدم بعدی من خواهد بود.

وی با بیان اینکه دوران خوبی با فاینورد داشتم، یادآور شد: وقتی نام باشگاهی مثل لیورپول به میان می آید، دیوانگی است که به آن فکر نکنی! این یک قدم بزرگ برای من در دوران مربیگری من خواهد بود. باشگاه ها در حال مذاکره بین خود هستند و من منتظرم تا نتیجه را ببینم.

سرمربی موفق فاینورد تاکید کرد: معتقدم باشگاهم به من اجازه می دهد به لیورپول بپیوندم زیرا این یک قدم بزرگ برای من خواهد بود. مذاکرات بین دو باشگاه به خوبی پیش می رود و من منتظر تایید این انتقال خواهم بود. من در فاینورد خوشحالم، اما حضور در لیورپول یک فرصت عالی است.

مجله اخبار فوتبال خارجی