ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی


سرویس خبر شماره: 2017116
7 مه 1403 در 01:46
1.4K |

8نقطه نظر

کاپیتان جدیدی از راه می رسد

پرسپولیس در غیاب چند بازیکن به مصاف آلومینیوم می رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف آلومینیوم می رود که علیرضا بیرانوند حتی در این دیدار هم حضور نداشت و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها قرار خواهد گرفت تا امیررضا رفیعی جایگزین او برای پرسپولیس به میدان برود. .

پرسپولیس علاوه بر بیرانوند دو غایب کلیدی دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی رنگ پریده این تیم به همراه پرسپولیس به اراک سفر نکردند.

در خط دفاعی پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. با توجه به تعلیق بازی بعدی، دانیال اکنون انگیزه زیادی برای حضور در این دیدار دارد.

جورجی گلسیانی و حسین کنعانی مدافعان میانی پرسپولیس هستند و امیدوارند در این دیدار بدرخشند تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

2014836

خط هافبک مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در اختیار دارد. پیش از او سروش رفیعی با محمد خدابندلو بازی می کند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

مهدی ترابی و اوستون اورونوف نیز وینگرهای چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این دیدار کاپیتان فلسطینی ها خواهد بود.

2014282

عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها گزینه اسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید موفق به گلزنی مقابل آلومینیوم می شود یا خیر.

پرسپولیسترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمدخدا بندلو، سروش رفیعی، استون ارونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی