گواردیولا: شاید شبیه لیورپول شویم!


سرویس خبر شماره: 2017113
7 مه 1403 در 01:27
8.6 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به بازیکنانش هشدار داده است که خطر شکست دو بازی متوالی مانند لیورپول را دارند.

گواردیولا: شاید شبیه لیورپول شویم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی عصر پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و موفق شد با چهار گل مقابل این تیم پیروز شود و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

فیل فودن ستاره تیمش در این دیدار بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و کوین دی بروین و جولیان آلوارز دو گل دیگر سیتی را در دیدار مقابل برایتون به ثمر رساندند.

کسب سه امتیاز و پیروزی در این دیدار برای شاگردان پپ گواردیولا ارزش و اهمیت زیادی داشت و حالا با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول و تنها یک امتیاز از آرسنال که یک امتیاز بیشتر دارد، توانستند به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند. آنها از کاری که انجام دادند بسیار دور هستند.

2013165

گواردیولا پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دی بروین به گل رسید: خیلی دوست دارم دوباره تلاش کند.

فقط با آرسنال در مسابقات قهرمانی لیگ برتر شرکت کنید: اینطوری نیست اتفاقی که برای لیورپول افتاد و باخت دو بازی متوالی ممکن است برای آرسنال بیفتد و برای ما هم اتفاق بیفتد. مهم این است که ما همیشه در مسیر درست هستیم. هنوز مسابقات زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

تکرار قهرمانی: آنچه در گذشته اتفاق افتاده به این معنا نیست که بتوانیم آن را در آینده نیز تکرار کنیم. هنوز پنج بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و می دانیم که این اختلاف بسیار کم است. ما باید در هر مسابقه پیروز شویم. ما با هر مسابقه نزدیک تر می شویم.

نابغه فیل فودن: چیزی که او می خواهد قهرمانی در لیگ برتر است. او با توجه به سنش قهرمانی های زیادی را کسب کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی