منچستریونایتد با قرارداد پیچیده ای برای جذب مایکل اولیس وینگر کریستال پالاس روبرو است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد باید از یک مانع بزرگ عبور کند که در نهایت ممکن است آن‌ها را مجبور به جدایی میلیون‌ها نفر برای جذب مایکل اولیس، وینگر کریستال پالاس کند.

تصور می شود اولیسه هدف اصلی یونایتد باشد، زیرا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت در بخش هجومی غوطه ور است.

به خصوص در پست جناح راست، یونایتد به گزینه های با کیفیت بیشتری نیاز دارد. آنتونی ناکارآمد ثابت کرده است که ناامید کننده بزرگی است و روزهای او در اولدترافورد قطعاً به نظر می رسد به شماره افتاده است.

این برزیلی یک بار دیگر در جریان بازی اخیر باشگاه، یعنی پیروزی 4-2 مقابل شفیلد یونایتد، ضعیف بود.

نمایش های ناامید کننده آنتونی را با این واقعیت ترکیب کنید که جیدون سانچو – که در حال حاضر در بوروسیا دورتموند به صورت قرضی است – بازیکنی است که یونایتد در بحبوحه اختلافات تلخش با اریک تن هاگ، علاقه مند به جدایی دائمی از او است، و منطقی است که چرا یونایتد در حال بررسی یک انتقال است. اولیز

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود، حاکی از آن بود که هر دو بخش پیشاهنگی شیاطین سرخ و INEOS در مورد اینکه Olise مشخصات بازیکن مناسبی برای اضافه کردن به رده‌های اولدترافورد باشد، توافق دارند.

علیرغم اینکه فصل او توسط مصدومیت ویران شد، این بازیکن فرانسوی هنوز هم آمار بسیار چشمگیری را ارائه کرده است. او تاکنون در این فصل در 15 بازی لیگ برتر 7 گل و 4 پاس گل به ثمر رسانده است.

او به خصوص شراکت بسیار خوبی با ابرچی ازه ایجاد کرده است و به نظر می رسد پالاس زمانی که این دو در زمین مشترک هستند، چشم انداز خطرناک تری باشد. آنها تنها 6 بازی در لیگ برتر را با هم آغاز کرده اند، اما در آن دوره، 13 گل از 14 گل تیم لندنی را زده اند.

به گزارش بی بی سی، ایگلز فقط پیشنهاداتی را برای Olise و Eze ارائه خواهد کرد که از 60 میلیون پوند یا بیشتر شروع می شود.

هر دو قرارداد آنها دارای بندهای آزادسازی هستند، اما روزنامه اشاره می کند که آنها آن نوع عادی نیستند که طرفداران به آن عادت کرده اند.

می توان فهمید که معامله با اولیسه کمی دشوار است زیرا بخشی از پول وجود دارد که باید نه تنها به کارفرمای فعلی او، بلکه به باشگاه سابقش (ردینگ) و حتی مهاجم پرداخت شود. خودش

بی‌بی‌سی خاطرنشان می‌کند: «کاخ احساس می‌کند که 60 میلیون پوند برای هر بازیکن، قیمت اولیه تیم‌های علاقه‌مند است که می‌خواهند وارد مذاکره شوند. هر دو اولیس و اِز قراردادهای بلندمدتی در این فصل امضا کردند، بنابراین پالاس در موقعیت مذاکره قوی قرار دارد.

هیچ یک از این دو قرارداد حاوی بند آزادسازی مستقیم نیستند و هر معامله ای با توجه به باشگاه های سابق بازیکنان، خود بازیکنان و کریستال پالاس پیچیده خواهد بود.

این نشریه می افزاید: «بازیکنان در پالاس خوشحال هستند و مایلند مطمئن شوند که هر حرکت بالقوه ای به نفع آنها باشد، با تمرکز ویژه بر انتخاب تیمی که به آنها اجازه می دهد توانایی خود را روی توپ نشان دهند و هجومی خود را نشان دهند. استعداد.»

به راحتی می توان فهمید که چرا یونایتد مشتاق جذب اولیس است. این بازیکن 22 ساله هم از نظر گل و هم پاس گل در لیگ برتر در صدک 98 قرار دارد.

او همچنین به ترتیب در صدک های 93 و 94 برای شوت های روی دروازه قرار دارد – ستاره کاخ یک خطر روی دروازه است و این را برای یونایتد به ارمغان می آورد.

Olise در این کمپین 26 پاس کلیدی و 79 پاس داده است. در این معیارها، او به ترتیب در صدک 96 و 98 قرار دارد.

علیرغم پیچیدگی های تعیین شده در هر انتقال اولیسه، یونایتد نباید در تلاش برای تبدیل اولیس به آخرین بازیکنی که رنگ ها و نشان قرمز معتبر را دارد، منصرف شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/manchester-united-facing-complex-deal-to-sign-crystal-palace-winger-michael-olise-279401/ منبع: