اولین عکس های دوست دختر جدید پیکه: کلارا کیا مارتی کیست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زندگی خصوصی پیکه طی چند ماه گذشته دستخوش تغییراتی شده و همین موضوع او را سوژه بسیاری از رسانه ها کرده است.
پیکه و شکیرا که یکی از محبوب ترین زوج های دنیای ورزش و هنر به حساب می آمدند تصمیم گرفته اند به زندگی 12 ساله خود پایان دهند و راه خود را طی کنند. این تصمیم ناگهانی شایعات زیادی را به راه انداخت که یکی از اصلی ترین آنها شایعه خیانت این بازیکن به این خواننده مشهور است.
در حالی که گفته می شود اختلاف این دو بر سر حضانت فرزندان و اموالی که در این مدت با هم خریده اند ادامه دارد، حالا برای اولین بار عکس هایی از نامزد جدید پیکه منتشر شده است.
روزنامه سان در انتشار این عکس ها مدعی شد که نام او کلارا کیا مارتی است و در چند هفته گذشته برای دوری از شایعات احتمالی و عدم شناسایی، تمامی حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را بسته است.


سرویس خبر شماره: 1838730
26 مرداد 1401 ساعت 09:54
6K |

0نقطه نظر


پیش از این نشریات اسپانیایی مدعی شده بودند که این دو در یکی از رویدادهای مربوط به شرکت متعلق به پیکه با هم آشنا شده اند. کلارا کیا مارتی دانشجو است و در دفتر شرکت مدافع اسپانیایی کار می کند. گفته می شود که او در مورد این رابطه به کسی چیزی نگفته است، اما اطرافیان آنها به خوبی از همه چیز آگاه هستند.
اگرچه بسیاری از این افراد به این نکته اشاره می کنند که مشخص نیست این دو قبل از جدایی پیکه و شکیرا به یکدیگر علاقه داشتند یا بعد از جدایی آنها اتفاق افتاده است، اما انتشار این عکس ها باعث شد تا بسیاری شروع به مقایسه او با شکیرا کنند. . انجام دادن



مجله اخبار فوتبال خارجی به نظر می رسد برای اولین بار تصاویری از کلارا کیا مارتی، نامزد جدید جرارد پیکه در رسانه ها به بیرون درز کرده است.