مذاکره کامرانی فر با مسئولان مالی فیفا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایت فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای جدید دبیرکل در زوریخ می گوید: حسن کامرانی فر در ادامه با اعضای دپارتمان داوری و همچنین روسای امور مالی فیفا دیدار و گفتگو کرد. تا جلسات مشترک با مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال.

در این جلسه کلودیو مدیر اجرایی دپارتمان داوران فیفا نیز که در دوره‌هایی که کامرانی فر یکی از نمایندگان داوری ایران در این دوره‌ها بود، داوری جام‌های جهانی 2010 و 2014 را بر عهده داشت. . .

فهرست داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران، دوره‌های آموزشی داوری و همچنین راه‌اندازی VAR در ایران، شرکت‌های مورد تایید و شروع آموزش داوری در پروژه کمک داور ویدیویی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد. نشست و مذاكرات كار مثبتي در اين زمينه انجام شد.


سرویس خبر شماره: 1838735
26 مرداد 1401 ساعت 10:09 |
269 ​​ امتیاز خبر

0نقطه نظر

آخرین تلاش برای آزاد کردن پول ایران

کامرانی فر همچنین در ادامه جلسات و نشست های خود با روسای سازمان دارایی فیفا، جلسه مشترکی را در خصوص نحوه انتقال پول های بلوکه شده فوتبال ایران و پروژه های عمرانی فدراسیون با در نظر گرفتن شرایط موجود برگزار کرد. مشکلات و موانع و مذاکرات خوبی در این زمینه صورت گرفته که انجام شده است که با نظارت بر امور بین الملل فدراسیون فوتبال و تعامل روسای امور مالی فیفا پیگیری خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کامرانی فر، دبیرکل اتحادیه فوتبال انگلیس که به زوریخ سفر کرده است، همچنان پیگیر مسئولیت هایی است که اتحادیه فوتبال انگلیس در نشستی با مدیران مختلف فیفا به او داده است.