خطر گوش های کانته؛ بدون واکسن بمانید

به گزارش “ورزش اس”، همه‌گیری کرونا در سال‌های 2020 تا 2021 اثرات منفی زیادی بر فوتبال جهان گذاشت. برخی از لیگ‌ها در فصل 2019-2020 نیمه تمام ماندند و حتی یورو 2020 و المپیک توکیو نیز به تعویق افتاد. سال بسیاری از باشگاه‌ها از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند و با وجود واکسیناسیون عمومی و کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان، همچنان محدودیت‌هایی در حوزه کرونا وجود دارد. واکسیناسیون بازیکنان فوتبال نیز مهم و حیاتی است و به گزارش تلگراف، بازیکنانی که مخالف واکسیناسیون هستند و هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، با خطر بدون تیم ماندن مواجه خواهند شد.


سرویس خبر شماره: 1832917
Jul 19, 1401 @ 21:20
3.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گزارش تلگرافی

بر اساس همین گزارش، در صورت افزایش موارد ابتلا و اعمال محدودیت‌های بیشتر، باشگاه‌های انگلیسی برای سازگاری با مشکل مواجه خواهند شد. اگر پروتکل های قبلی بازگردانده شوند، چندین بازیکن واکسینه نشده باید در انزوا سفر کنند. آنها حتی ممکن است نتوانند سفر کنند یا در کمپ های میان فصل که توسط تیم های انگلیسی یا آلمانی در کشورهای دارای آب و هوای گرم تر در ژانویه برگزار می شود غیبت کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیروز چلسی بدون انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک تور آمریکا را برگزار کرد. هر دو بازیکن واکسینه نشده اند و مجوز سفر دریافت نکرده اند. تلگراف به نقل از مدیران چند باشگاه انگلیسی گزارش داد که باشگاه های اروپایی تمایلی به جذب بازیکنان واکسینه نشده شاغل در لیگ برتر ندارند و بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، مذاکره را متوقف می کنند.

آینده بازیکنان واکسینه نشده در برابر کرونا در خطر خواهد بود.