درگیری بین کان و ماتئوس به دلیل اخراج ناگلزمن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از آغاز بازی امشب بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند که در ورزشگاه آلیانز، خانه بایرن در حال برگزاری است، الیور کان، رئیس باشگاه باواریایی و لوتار ماتیوس، اسطوره آلمانی فوتبالیست و ستاره سابق بایرن که به صورت زنده از تلویزیون اسکای پخش شد، بر سر اخراج یولیان ناگلزمن اختلاف لفظی شدیدی داشتند.


سرویس خبر شماره: 1898603
12 آوریل 1402 @ 9:04 ب.ظ
6.2 هزار |

0نقطه نظر

متئوس پاسخ داد: “من نمی خواهم یک دعوای شخصی با شما شروع کنم. هر وقت خواستید با من تماس بگیرید. من نمی گویم باشگاه بدتر شده است. آنچه من می گویم این است که سنت ها تغییر کرده اند. اکنون رهبران ما هستند. سبک کار متفاوتی داشته باشید.»

1831856



مجله اخبار فوتبال خارجی

الیور کان که از صحبت های ماتیوس عصبانی شده بود، پاسخ داد: “من از شما می خواهم همیشه اینجا جلوی دوربین بایستید و بگویید که باشگاه بایرن سنت خود را شکسته است. شما همیشه می گویید که این چیزها با ما مطابقت ندارد. برای من خیلی زیاد است. عجیب است چگونه به این نتیجه رسیدی؟ لوتار، فکر می کنی ارزش های باشگاه ما چیست؟ به ما بگو باید چه کار می کردیم تا ما هم یاد بگیریم.

الیور کان در مورد اخراج ناگلزمن در مقابل دوربین اسکای گفت: “خیلی بد پیش رفت. ما اصلاً از درز اطلاعات داخلی باشگاه راضی نبودیم. این چیزها در واقع مانند شلیک به پا هستند. طبیعی بود که اولین مورد فردی که قرار است اخراج شود، یولیان ناگل زمان، و نه رسانه ها، از این مشکل مطلع می شدند.

1837738

کان پرسید: «چرا قبل از توافق با توماس توخل با ناگلزمن در مورد آن صحبت نکردی؟»

اینجا بود که ماتئوس وارد بحث شد و گفت که رفتار بایرن با ناگلزمن با ارزش های باشگاه مغایرت دارد.

رئیس بایرن مونیخ گفت: “شاید در دنیای تئوری این امکان وجود داشته باشد، اما در واقعیت به این سادگی نیست. ما روند شفافی داشتیم، اما متأسفانه یولیان ناگلزمن این کار را نکرد. نتوانست به دفتر باشگاه بیاید، زیرا در حال حاضر بود. تعطیلات، و این کار را دشوار می کرد.”

یولیان ناگلزمن هفته گذشته به طور ناگهانی و غیرمنتظره اخراج شد و در حالی که رسانه های آلمانی مدعی بودند مدیران بایرن مدتی با توماس توخل در تماس بوده اند، او به عنوان سرمربی جدید بایرن معرفی شد.

اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتیوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از دیدار بایرن مونیخ و دورتموند در تلویزیون زنده با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

درگیری بین کان و ماتئوس به دلیل اخراج ناگلزمن