هادل: دلیلی وجود ندارد که انگلیس قهرمان نشود


سرویس خبر شماره: 1818164 |
16 فروردين 1401 ساعت 13:46 |
1012 |

3نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس که موفق شد مستقیما به جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کند، در گروه B این رقابت ها با تیم های ایران، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه است. . مسابقه بین ولز، اوکراین یا اسکاتلند.
این تیم به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی وارد این رقابت ها خواهد شد و هادل معتقد است که توانایی بالا بردن عنوان قهرمانی را دارند.
سرمربی سابق تیم ملی انگلیس به باتفر گفت: ما به خوبی هر تیم دیگری هستیم و بستگی به وضعیت شما در روز بازی دارد، اما تیم درخشان و شایسته ای داریم.
او در مورد این باشگاه انگلیسی گفت: “هیچ بازی جام جهانی آسان نیست، اما فکر می کنم بازی های ما می توانست بسیار سخت تر باشد.” قرعه خوبی بود و من انگلیس را یکی از مدعیان قهرمانی می دانم. فکر نمی‌کنم انگلیس در این گروه مشکلی داشته باشد و حتی اگر با یکی از تیم‌ها مساوی کند باز هم صعود می‌کند.»
هادل در مورد شانس سه شیرها گفت: “این یکی از آن تورنمنت هایی است که اگر در زمان مناسب پیش باشید، می توانید برنده شوید و دلیلی وجود ندارد که انگلیس به نیمه نهایی و فینال راه پیدا نکند.” تا پس از 56 سال جام را به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گلن هادل، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در جام جهانی 2022 آماده است.