هشدار باشگاه؛ صعود لیورپول قطعی نیست

وضعیت فعلی تیاگو؟ در هر تیمی در جهان از جمله تیم ملی اسپانیا این مشکل برطرف خواهد شد. او با پیوستن تیاگو به لیورپول مصدوم شد و اسپانیا گزینه های زیادی در خط میانی داشت. اما حالا این بازیکن آماده است و باید همان شرایط را برای حضور در تیم ملی اسپانیا حفظ کند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد که تیمش مقابل ویارئال نمایش دفاعی خواهد داشت.

یورگن کلوپ گفت: ویارئال تلاش خواهد کرد تا مقابل ما پیروز شود و ما باید آماده باشیم. آنها قطعاً سعی می کنند برخی چیزها را با سبک بازی ما مطابقت دهند و ما یک بازی واقعاً جالب خواهیم داشت. پختگی و تجربه برای انجام درست این بازی. این بسیار خواهد بود. مهم است، اما این تعیین کننده ترین نیست، فردا شب باید همه چیزهایی را که به عنوان یک تیم داریم ارائه دهیم.

شرایط بازیکنان مصدوم؟ نبی کیتا اکنون در دسترس است. او این آخر هفته خوب بازی کرد و یک گزینه عالی است. بابی فیرمینو نیز شروع به دویدن کرد. مصدومیت او جدی نبود اما بسیار دردناک بود. فیرمینو با ما به اسپانیا سفر می کند، اما فردا شب در زمین نخواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1822442 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 18:38 |
5,617 |

1نظرات

ما باید آماده باشیم؛

ما در مسابقات قبلی با دفاع از پشت و شرط بندی روی ضدحملات پیروز نشدیم. ما سعی کردیم مثل خودمان بازی کنیم و باید دوباره این کار را انجام دهیم. ما باید آماده باشیم تا شرایط سخت را در مقطعی تحمل کنیم و عقب بنشینیم، اما این نباید رویکرد ثابت تیم باشد. صعود لیورپول به فینال مطمئناً نهایی نیست، ما باید در زمین باشیم و برای پیروزی تلاش کنیم، زیرا می دانیم که ویارئال با تمام وجود در زمین بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول وارد بازی شد و با نمایشی برتر با دو گل ویارئال را پشت سر گذاشت و حالا با روی کار آمدن یورگن کلوپ روی نیمکت این باشگاه، در آستانه صعود به سومین فینال لیگ قهرمانان قرار دارد. یورگن کلوپ در آستانه بازی برگشت در نشست خبری حاضر شد و تاکید کرد که تیمش فردا عصر برای پیروزی به میدان می رود و هنوز فینال قطعی نشده است.