پیروزی آرسنال در نروژ: توپچی ها در اروپا نیز در صدر قرار دارند


سرویس خبر شماره: 1848051
21 اردیبهشت 1401 ساعت 22:12 |
711 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آرسنال در هفته سوم لیگ اروپا موفق شد در نروژ با نتیجه یک بر صفر بودو/گلیمت را شکست دهد.

پیروزی آرسنال در نروژ: توپچی ها در اروپا نیز در صدر قرار دارند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال برای انجام سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا به شهر بودو در نروژ رفت تا دومین بازی خود را برای تیم بودو/گلیمت انجام دهد. شاگردان آرتتا هفته گذشته در لندن همین حریف را 3-0 شکست دادند و امیدوار بودند با کسب سه امتیاز بازی امشب، جایگاه خود را در صدر گروه تثبیت کنند.

تیم نروژی در اوایل نیمه دوم صاحب یک موقعیت خوب شد اما مت ترنر دروازه بان آمریکایی آرسنال با واکنشی خوب توانست این موقعیت را مهار کند. بودو/ گیلت دقایقی بعد با شوت دیدنی سولباکن دروازه آرسنال را زیر و رو کرد اما ضربه او از بالای دروازه خارج شد.

حملات نروژی ها تا نیمه ادامه داشت و وتلسن با یک ضربه نزدیک بود دروازه آرسنال را باز کند اما توپ او با اختلاف زیاد به بیرون رفت. وتلسن در دقیقه 72 یک موقعیت دیگر داشت که نتوانست توپ را از مقابل مت ترنر عبور دهد. در نهایت، اگرچه بودو/گیلمت در نیمه دوم تیم بهتری بودند، اما نتوانستند از حملات خود استفاده کنند، بنابراین آرسنال آن بازی را با پیروزی 1-0 به پایان رساند و با 9 امتیاز از سه بازی، صدرنشینی خود را تثبیت کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در نیمه اول، آرسنال به حمله به دروازه حریف ادامه داد و دو موقعیت خوب داشت که توسط ساکا و اودگارد دفع شد. Boudo/Guilmet نیز در آن نیمه یک موقعیت عالی داشت که روی یک ضد حمله به دست آورد، اما نروژی ها نتوانستند از آن استفاده کنند و نیمه اول را با برتری 1-0 آرسنال به پایان برسانند.

در این بازی آرتتا از آنکتیا به عنوان تنها مهاجم استفاده کرد و ساکا، اودگارد و ریس نلسون پشت سر او هدایت توپچی ها را در فاز هجومی بر عهده داشتند.

آرسنال از ابتدا شروع به حمله کرد و پس از چند حمله روی دروازه تیم نروژی در دقیقه 24، بوکایو ساکا به گل رسید. ضربه او توسط بودو/گلیمت مهار شد اما در ریباند به سینه ساکا برخورد کرد و به تور رفت.