چلسی – آرسنال / قلعه آبی دوباره فرو می ریزد / قرمزهای باورنکردنی دوباره در اوج هستند؟

شاید شکست مقابل برایتون نتیجه بدی برای غرور گراهام پاتر نبود. او شکست ناپذیر بود و تیم خوبی در چلسی ساخت، اما به تیم قدیمی خود باخت و اکنون به دنبال جبران شکست عجیب 4-1 است. آبی های لندن هنوز مدعی قهرمانی نیستند، اما می توانند روی بازی های بزرگی مانند نیوکاسل و منچستریونایتد برای رسیدن به اوج حساب کنند. نکته جالب اینجاست که تا به امروز چلسی مقابل دو تیم بیگ سیکس (تاتنهام و منچستریونایتد) بازی کرده و هر دو بازی را مساوی کرده است. نکته مهم این است که آبی های لندن قبل از پایان مسابقات به مصاف آرسنال و نیوکاسل خواهند رفت که هر دو نتیجه می تواند برای آینده آنها بسیار مهم باشد.

انبار مهمات؛ توپچی ها در بهشت

آخرین بازی
در 20 آوریل 2022، چلسی در بازی برگشت فصل قبلی لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 در استمفوردبریج مغلوب آرسنال شد. آنکتیا (دوبار)، اسمیترو و ساکا برای آرسنال و ورنر و آزپیلیکوئتا برای چلسی گلزنی کردند.

بدون شک، آرسنال در این فصل تیمی است که باید به آن نگاه کرد. میکل آرتتا تیمش را جوان کرد و رقیب منچسترسیتی در راه قهرمانی شد. آرسنال، طرف جذاب و دوست‌داشتنی آن روزهای لیگ برتر، تنها در برابر منچستریونایتد لغزش کرد و اکنون 10 برد در 12 هفته کسب کرده است. از جمله پیروزی بر شش تیم بزرگ مانند تاتنهام و لیورپول که هر دو طرف را در شیب سقوط فرو برد. از هفته آینده لیگ برتر وارد تعطیلات اجباری می شود و آرتتا می خواهد تیمش در صدر لیگ برتر بماند. او در مقابل چلسی نتایج خوبی گرفت و 2 فصل در استمفوردبریج خواهد بود که تیم پیروز می شود. یادآوری این موفقیت می تواند روحیه توپچی ها را تقویت کند. آیا سومین پیروزی در استمفوردبریج که به بهشت ​​آرسنال تبدیل شده، در راه است؟

ترکیب احتمالی دو تیم
چلسی:
مندی، آزپیلیکوئتا، سیلوا، کولیبالی، لوفتوشیک، جورجینیو، کواچیچ، کوکوریا، هاورتز، مانت و استرلینگ
انبار مهمات: رامسدیل، وایت، سالیبا، گابریل، تیرنی، پارتی، ژاکا، ساکا، اودگارد، مارتینلی و عیسی



سرویس اخبار فوتبال خارجی

صدمه دیده و محروم
چلسی قطعا در این بازی وسلی فوفانا، انگولو کانته، کپا آریزابالاگا، بن چیلول و ریس جیمز را در اختیار نخواهد داشت. متئو کواچیچ و دنیس زکریا هم مصدوم هستند اما به احتمال زیاد به این بازی خواهند رفت. در اردوی آرسنال، امیل اسمیترو و مت ترنر مطمئناً به مصاف چلسی نخواهند رفت. تاکهیرو تومیاسو و الکساندر زینچنکو را می توان به این دو اضافه کرد.

آمار بازی
205) در 205 دیدار چلسی و آرسنال، توپچی ها 80 برد تا به امروز و آبی های لندن 66 برد کسب کرده اند. 59 بازی دو تیم به تساوی رسیده است.
60) در 60 نبرد سرخابی های لندن، چلسی 20 برد و آرسنال 23 برد. 17 بازی بین این دو تیم مساوی شده است.
3) در 5 بازی اخیر مقابل چلسی در لیگ برتر، آرسنال 3 برد، یک تساوی و تنها یک بازی باخت داشته است.
2) توپچی های لندن در 2 بازی اخیر لیگ برتر در استمفوردبریج مقابل آبی پوشان پیروز شده اند. اگر آنها برای سومین بار پیاپی پیروز شوند، برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر این اتفاق می افتد.
0) اگرچه چلسی فصل پرنوسانی داشته است، اما هنوز در استمفوردبریج شکست نخورده است. چلسی در خانه 3 برد و 2 تساوی کسب کرده است.
8) آرسنال در این فصل 8 بازی را در لندن برده است. 6 بازی در خانه آنها برگزار شده و در 2 بازی مقابل حریفان لندنی پیروز شده اند.
7) میکل آرتتا در 7 بازی مقابل چلسی 4 برد، 1 تساوی و 2 باخت کسب کرده است.

امروز از ساعت 15:30 در مهمترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان آرسنال است.

چلسی؛ بهترین راه برای برگشتن