کمک پاتر به ستاره جوان انگلیس در جام جهانی

سرمربی چلسی در این مصاحبه گفت: “ما در هفته های آینده برنامه بسیار شلوغی داریم. ما باید در 6 هفته 12 بازی انجام دهیم و بنابراین به همه بازیکنان خود نیاز داریم. غیرممکن است که در چنین برنامه ای بازی کنیم. یازده بازیکن بنابراین کانر این هفته بازی خواهد کرد و این فرصت را خواهد داشت که خود را نشان دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی روز شنبه موفق شد در اولین بازی تحت هدایت گراهام پاتر در لیگ برتر، کریستال پالاس را 2-1 شکست دهد. گل دوم چلسی در دقیقه 90 که پیروزی این تیم را ممکن کرد توسط کانر گالاگر ستاره جوان انگلیس به ثمر رسید.

گراهام پاتر در مصاحبه ای با تلویزیون چلسی به تمجید از کانر گالاگر پرداخت و گفت که برای این ستاره جوان بازی خواهد کرد تا به او برای پیوستن به تیم ملی انگلیس کمک کند.

کمک پاتر به ستاره جوان انگلیس در جام جهانی

من کانر و فوتبالش را خیلی دوست دارم. همانطور که گفتم تمام تلاش خود را می کنیم تا به بازیکنان کمک کنیم تا تیم از درخشش آنها بهره مند شود. اما اینکه او به تیم ملی انگلیس دعوت شود یا نه، از کنترل من خارج است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846397
11 اکتبر 1401 ساعت 7:40 ب.ظ
505 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گراهام پاتر امروز در مصاحبه ای با تلویزیون چلسی گفت که او گالاگر را تحسین می کند و در بازی های آینده با این ستاره جوان بازی خواهد کرد تا به او کمک کند تا در جام جهانی سه تیم شود. لئوس.

گالاگر اما نگران است که به دلیل کمبود دقایق حضور در زمین برای باشگاهش در آستانه جام جهانی، به تیم ملی انگلیس دعوت نشود.