کیلیان امباپه بازی مقابل بایرن را از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه شب گذشته به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل مون پلیه مجبور به ترک زمین شد. به نظر می رسد زانوی این بازیکن به دلیل خطای بازیکن حریف کمی پیچ خورده که باعث شده نتواند به حضورش در زمین ادامه دهد و لنگان از زمین خارج شود.

1797394

کریستوف گوتیه پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد که مصدومیت این ستاره فرانسوی و همچنین مصدومیت سرخیو راموس که او را در نیمه اول تعویض کرد جدی نیست و به نظر نمی رسد که او در این دیدار حضور داشته باشد. برای آنها مشکل خاصی است، اما دقایقی پیش تیم پزشکی پاری سن ژرمن اعلام کرد که کیلیان امباپه از ناحیه ران پای چپ مصدوم شده و مدت زمان در دسترس نبودن او سه هفته برآورد شده است. بنابراین او بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ را که در 25 فوریه در پارک دو پرنس برگزار می شود، از دست خواهد داد.

1797567

مصدومیت امباپه می تواند کابوس پاری سن ژرمن را در هفته های سخت پیش رو کامل کند زیرا نیمار نیز بازی دیشب را به دلیل خستگی عضلانی از دست داد و مشخص نیست چه زمانی به میادین بازخواهد گشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1868233
13 فوریه 1401 در 6:38 ب.ظ
5.4K |

6نقطه نظر

سه هفته از میدان

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن بازی رفت مقابل بایرن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته مقابل مون پلیه از دست داد.

کیلیان امباپه بازی مقابل بایرن را از دست داد