تردید در آمدن تراکتورسازی استقلالی ها


سرویس خبر شماره: 2017097
6 مه 1403 در 11:56 ب.ظ.
10.3K امتیاز خبر|

9نقطه نظر

وضعیت آرمین سهرابیان در دیدار حساس مقابل تراکتور هنوز مشخص نیست.

تردید در آمدن تراکتورسازی استقلالی ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهره های کلیدی استقلال در این فصل آرمین سهرابیان است که علاوه بر انجام موفقیت آمیز وظایف خود در پست مدافع، توانسته نقش مهمی در کسب امتیاز برای تیمش نیز داشته باشد. . گل حریف در چندین مسابقه بازیکنی که در آخرین جدال آبی ها بدشانسی آورد که مقابل نماینده قزوین قرار نگیرد.

در آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار مقابل شمس آذر، آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. مصدومیت او بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد طول کشید و این بازیکن برای بازگشت به میادین به کمتر از دو هفته بازتوانی نیاز داشت.

با این حال سهرابیان در روزهای اخیر تمرینات ویژه ای را انجام می دهد که مورد توجه کادر پزشکی قرار گرفته و به هر نحو ممکن در تلاش است تا برای نبرد حساس مقابل تراکتورسازی، دیداری که در تبریز برگزار می شود و آبی پوشان آماده شود. تیم لباس پوش برای کسب عنوان قهرمانی به 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارد.

رسیدن سهرابیان به دیدار مقابل تراکتور از این جهت حائز اهمیت است که رافائل سیلوا به دلیل مصدومیت همچنان در تمرینات گروهی غایب است و نکونام برای حضور حداقل یک مدافع متخصص روی نیمکت منتظر چراغ سبز دکتر است. کارکنان باید آرمین را معرفی کنند. سهرابیان را در میان مسافران تبریز قرار دهید.

در شرایط فعلی وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال، تصمیم نهایی در مورد وضعیت آرمین ممکن است در روزهای منتهی به این دیدار گرفته شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی