جیمی کاراگر مردی عالی برای کار در لیورپول می شناسد. نه اسلات یا آموریم

جیمی کاراگر پیشنهاد کرده است که لیورپول نمی تواند توماس توخل را به عنوان سرمربی بعدی خود رد کند.

کارشناس MNF به این نکته اشاره کرد که این بازیکن آلمانی در مدت کوتاهی که در مسئولیت تیم مستقر در استمفورد بریج بود، چلسی را چقدر رقابتی کرد.

من فقط فکر می کنم، او پپ (گواردیولا) را شکست داده است، من فقط به مردی فکر می کنم که در کنار زمین ایستاده است، و شما طرفدار لیورپول هستید، و به او نگاه می کنید و فکر می کنید که او می تواند به مصاف او برود. قرمز سابق در Stick to Football صحبت کرد.

اگر او به فینال برسد، در سه فینال از 6 فینال اخیر لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است. حالا، می‌دانم که در بایرن مونیخ برای او خوب پیش نرفت، اما کاری که او در چلسی انجام داد، تلاش کرد تا کلوپ و منچستر سیتی را به عهده بگیرد… او چیزهایی درباره او دارد.

“امیدوارم با افرادی که به لیورپول آمده‌اند – آنها قبلا آنجا بوده‌اند، آنها باشگاه را واقعاً خوب می‌شناسند – هرگز فراموش نکنید که ارتباط با حمایت لیورپول چقدر بزرگ است.

ممکن است بگویید که این موضوع در مورد هر طرفداری یکسان است. او مرد ما است، او می‌تواند با پپ مبارزه کند، با هر کسی که سرمربی منچستریونایتد است مبارزه کند. ما فقط یک مربی در آنجا نداریم که اساساً یک مرد بله در پشت صحنه باشد.”

با این حال، به نظر می رسد مرسی سایدی ها به آرن اسلات فاینورد نزدیک شده اند تا در پایان فصل جانشین یورگن کلوپ شوند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بیشتر بخوانید: جان بارنز می گوید که مو صلاح می تواند با دو بازیکن کریستال پالاس جایگزین شود

بیشتر بخوانید: “در حال مذاکره برای مذاکره”: آرن اسلات اعتراف کرد که می خواهد در لیورپول کار کند. مطمئن از توافق

توخل مربی بزرگی است اما برای لیورپول مناسب نیست

توماس توخل قرار است تابستان امسال بایرن را ترک کند – (عکس از ماجا هیتیج/گتی ایماژ)

تصور اینکه توماس توخل در آنفیلد یک موفقیت بزرگ باشد، دشوار است.

اگرچه ارزش دارد که موفقیت اخیر او در اروپا را تأیید کنیم – عاملی که مطمئناً برای هواداران ما جذاب است – تصور اینکه او پس از جدایی اش لیورپول را در مکانی خاص ترک کند دشوار است.

خروجی که احتمالاً، باید اضافه کنیم، با گریه برای همه دست اندرکاران به دنبال درگیری اجتناب ناپذیر با یک یا طیفی از تصمیم گیرندگان باشگاه به پایان برسد.

کسی که مایل است در ساختار فعلی جا بیفتد، احتمالاً در آزمون زمان مقاومت می کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/25/carragher-knows-perfect-man-for-liverpool-job/ منبع: