آسیایی: برای یک بازی حساس آماده ایم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار فجر بین شهید سپاسی و مس رفسنجان اظهار داشت: فردا بازی بسیار مهم و حساسی داریم اما درک خوبی از شرایط خود داریم و آنالیز خوبی داریم. از وضعیت تیم مس رفسنجان.”

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی افزود: بازیکنان ما درک کامل و مناسبی از بازی مقابل مس رفسنجان دارند و آماده یک بازی مهم و حساس هستیم. می دانیم جایی برای خطا نداریم و با تمام وجود برای شادی مردم خوب شیراز و کسب سهمیه فوتبال این شهر کشور می جنگیم.

سرآسیایی با تاکید بر اینکه تمام انرژی و پتانسیل خود را برای این بازی به کار می گیریم، گفت: انشاالله هواداران ما در حد توان در کنار ما باشند و حضور آنها انرژی مضاعفی به تیم بدهد. خوشحالیم که این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می شود که ورود هواداران به ورزشگاه ها اتفاق خوبی است. انشاالله هر دو تیم سالم باشند و بتوانیم با تمرکز کامل سه امتیاز را بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی فجر سپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد که بتواند سه امتیاز بازی مقابل مس رفسنجان را کسب کند.


سرویس خبر شماره: 1822476 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 22:30 |
277 |

0نظرات

سهمیه شیراز را حفظ می کنیم.

وی ادامه داد: مس رفسنجان تیمی با پتانسیل بسیار بالا از نظر فنی و کیفی است که بازیکنان باکیفیتی دارد و آقای ربیعی مربی و دوست خوبم روی نیمکت این تیم هستند و من هم این تیم را داشتم. افتخار همکاری یک ساله با ایشون یاد گرفتم مجموعه در مس رفسنجان خیلی خوب و توانمنده ولی شرایط رو خوب میدونیم.