آموریم ‘نه. 1 مدعی، صلاح بعدی و آلونسو توضیح می دهند – آخرین اخبار LFC – لیورپول اف سی

زمانی که نوبت به جانشینی یورگن کلوپ می رسد، 24 ساعت بزرگ بوده است، ژابی آلونسو از میدان خارج شد و روبن آموریم به عنوان مدعی شماره 1 در کانون توجه قرار گرفت.

آموریم به بالای فهرست نهایی می‌پرد

آلونسو روز جمعه علناً تایید کرد که فصل آینده در بایرلورکوزن باقی خواهد ماند و تاکید کرد که “در حال حاضر اینجا مکان مناسبی برای او و پیشرفت او به عنوان یک مربی است.”

نمی توان از او ناراحت شد، حتی کلوپ نیز به این نکته اشاره کرد که چگونه در اوایل دوران حرفه ای خود مسیری مشابه را طی کرد.

با حذف قرمز سابق، آموریم، مدیر اسپورتینگ، اکنون به عنوان “شماره”. 1 مدعی» برای جانشینی کلوپ، طبق گفته ایمیللوئیس استیل.

لیورپول می‌گوید که این بازیکن 39 ساله از زمان شروع پروسه به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. بارپل جویس، و با تلاش او برای قهرمانی دیگر در لیگ پرتغال، کانون توجهات روشن تر خواهد شد.

او یک بند آزادسازی به ارزش 17 میلیون پوند دارد، اگرچه FSG امیدوار است در صورت انتخاب آنها فضایی برای مذاکره وجود داشته باشد.

با پیشرفت‌های زیادی در مورد جستجوی مدیر جدید، در اینجا جدیدترین موارد آمده است:

4 چیز امروز: به روز رسانی های مثبت از کلوپ

  • اندی رابرتسونبهبودی از مصدومیت باید “روز به روز” انجام شود، اما جدی نیست و او ممکن است هفته آینده در رقابت باشد – چیزی که ما دوست داریم بشنویم!
  • کورتیس جونز انتظار می رفت روز جمعه به تمرینات بازگردد، اما کلوپ در روز یکشنبه کمی مطمئن نبود که او در دسترس است – او برای هشت بازی دور بوده است.
  • ابراهیما کوناته تنها روز پنجشنبه از تمرین خارج شد تا به او یک “روز استراحت اضافی” بدهد – همه چیز با مدافع میانی خوب است و انتظار می رود که او بازی مقابل برایتون را آغاز کند.
  • سرانجام، استفان باجتیچ قبل از انتقال به تیم اصلی با تیم زیر 21 ساله ها تمرین می کند و حتی کلوپ را داشت که از عضلات جدیدش شگفت زده می شود!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

  • دو عکس معتبر دیگر از لباس خارج از خانه لیورپول برای فصل 2024/25 به بیرون درز کرده است، و باید بگوییم که با پیشنهاد سیاه نمی‌توانید اشتباه کنید – فقط حیف که نسخه هواداران و بازیکنان آن است. بنابراین متفاوت (Foty Headlines)
  • لیورپول عمر مارموش از اینتراخت فرانکفورت را به عنوان “مو صلاح بعدی” معرفی کرده است، این پیوندها در طول ماه مارس از آلمان در حال افزایش هستند (Sport Bild، از طریق Sport Witness)

آخرین چت از سراسر لیگ برتر

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 27 دسامبر 2023: جان استونز از منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و منچسترسیتی اف سی در گودیسون پارک، هوادارانش را تشویق می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • منچسترسیتی قرار است جان استونز و کایل واکر را در دیدار یکشنبه خود مقابل آرسنال در اختیار نداشته باشد – فکر نکنید این بازی های فکری گواردیولا در این موقعیت است!
  • از بین تمام قوانینی که لیگ برتر می‌تواند تغییر دهد، آنها تصمیم گرفته‌اند که پسران و دختران توپ دیگر نمی‌توانند مستقیماً توپ را به بازیکنی تحویل دهند – پس مزیت خانه را با اتلاف وقت عوض می‌کنند؟
  • ادی هاو گفته است که ساندرو تونالی “به اندازه کافی زجر کشیده” و مجازات بیشتر ریشه مشکل را بررسی نمی کند، زیرا این بازیکن ایتالیایی به دلیل نقض بیشتر قوانین شرط بندی متهم شد.

چیزی که ما در حال تماشای آن هستیم…

با کنار رفتن آلونسو، تمرکز روی آموریم بسیار روشن‌تر شده است، به این معنی که همه ما مشتاق اطلاعاتی هستیم که می‌توانیم درباره سرمربی پرتغالی به دست آوریم.

خوش شانس ما، سام میلن خودمان اخیراً با تام کوندرت، خبرنگار فوتبال پرتغالی صحبت کرد تا از سرمربی اسپورتینگ انتقاد کند.

مسابقه شب

جمعه خوب، تماشای مسابقات قهرمانی را در این عصر به ارمغان می‌آورد و نتایج می‌تواند تاثیرگذار باشد که چه کسانی را در فصل آینده در لیگ برتر می‌بینیم.

ایپسویچ در شروع ساعت 5:30 بعد از ظهر (بریتانیا) به بلکبرن سفر می کند، قبل از اینکه واتفورد در ساعت 8 بعدازظهر میزبان لیدز باشد.

از عصر خود لذت ببرید، قرمزها!

https://www.thisisanfield.com/2024/03/amorim-no-1-contender-the-next-salah-alonso-explains-latest-lfc-news/ منبع: