احتمال اضافه شدن یک لژیونر به لیست جدید کارلوس کی روش


سرویس خبر شماره: 1851030
9 نوامبر 1401 ساعت 09:44
2.9 هزار |

0نقطه نظر

این اتفاق یک بار در زمانی رخ داد که امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان بود و دو تیم در ورزشگاه آزادی با هم بازی کردند و تیم ملی با 3 گل پیروز شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی این روزها با بازیکنان بومی و یازده بازیکن رده سنی امید در تهران و در اردوی تیم ملی تمرین می کند. با فرا رسیدن روز فیفا لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه می شوند تا تیم ملی با میزبانی دو بازی دوستانه با نیکاراگوئه و تونس خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند. تیم ملی پیش از این دو بازی در دیداری دوستانه با بازیکنان بومی به مصاف تیم ملی جوانان می رود.

این احتمال وجود دارد که در اردوی بعدی یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی اضافه شود.

احتمال اضافه شدن یک لژیونر به لیست جدید کارلوس کی روش

گفته می شود احتمال حضور یک لژیونر جدید در اردوی تیم ملی وجود دارد و آن امیرحسین حسین زاده نیست که این روزها یکی از بازیکنان اصلی و ضروری تیم شارلوا محسوب می شود. . او در دیدار مقابل آنتورپ که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شارلوا به پایان رسید، در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقایق پایانی جای خود را به علی قلی زاده داد. اگرچه کارلوس کی روش اعلام کرد در جام جهانی از بازیکنان باتجربه تری در ترکیب تیم ملی استفاده خواهد کرد، اما با دعوت از 11 بازیکن رده سنی تیم ملی نشان داد که بعد از جام جهانی به دنبال تجدید قوا در تیم ملی است. و به نظر می رسد بازیکن فصل گذشته استقلال یکی از بهترین بازیکنان برای اجرای این هدف باشد. به خصوص که عملکرد این روزهای او در تیم بلژیک مانند دوران حضورش در استقلال قابل قبول و حتی تحسین برانگیز است. بنابراین دعوت امیرحسین حسین زاده به همراه علی قلی زاده از تیم شارلوا به اردوی بعدی تیم ملی محتمل به نظر می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی