سرپرستی پرسپولیس مدیون این خریدهاست

یحیی تنها در زمان حضور در پرسپولیس شانس جذب دو مهاجم خارجی را داشت و از قضا هر دو کارت زرد گرفتند. کریستین اوساگونا اصلاً با پرسپولیس همخوانی نداشت و یک جام حذفی هم از یحیی گرفت و استوکس بعد از دقایقی راهی ایران شد و برای دفاع از باشگاه نیامد.


سرویس خبر شماره: 1851023
9 نوامبر 1401 ساعت 09:17
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در واقع پرسپولیس نسبت به تابستان قبل هم از نظر کیفی و هم از نظر نقل و انتقالات کمی بهتر شده است و بخش زیادی از این به خاطر از دست دادن قهرمانی پس از 5 قهرمانی متوالی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمانی که یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد، 3 بار در تابستان و 2 نقل و انتقالات زمستانی داشت که شاید بتوان گفت که در این فصل و در نقل و انتقالات تابستانی تصمیماتی برای تقویت یا تقویت کرده است. کترینگ تیم تیم تا حدی پیشرفت کرده و خریدهای با کیفیت و مناسب تری برای تیمش دارد.

پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم بیشتر در نقل و انتقالات تابستانی حضور داشت و با 10 بازیکن قرارداد جذب کرد که سه بازیکن عالی بودند، دو نفر نسبتا خوب کار کردند، دو نفر ناامیدکننده بودند و سه نفر دیگر یا خیلی کم بازی کردند یا اصلا بازی نکردند. تست شده در مجموع می توان به این نکته مهم پی برد که یحیی در فصل جاری نسبت به فصل قبل پیشرفت فوق العاده ای در خرید بازیکن داشته است که البته می توان به افزایش بودجه باشگاه برای نقل و انتقالات اشاره کرد.

یحیی در نقل و انتقالات تابستانی از لیگ بیستم با بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، میلاد سرلک، حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، محمدمهدی مهدیخانی، علی شجاعی و محمد شریفی از جمله عیسی، سرلک و لک قرارداد امضا کرد. بهترین ها هستند، کار کردند، رمضانی و مهدیخانی ضعیف بودند و شجاعی و شریفی زیاد بازی نکردند، اما قول دادند.

منبع: ایران ورزش



مجله اخبار فوتبال داخلی

عملکرد یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات را می توان موفقیت آمیز دانست.

سرپرستی پرسپولیس مدیون این خریدهاست

پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی همان فصل موفق شد شهریار مغانلو، مهدی ترابی و فرشاد فرجی را به خدمت بگیرد که هر سه خریدهای موفقی انجام دادند و به پرسپولیس کمک کردند قهرمانی لیگ برتر را تکرار کند و به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.
یحیی در شروع لیگ بیست و یکم و ظاهرا خرید بدی نبود اما اکثر آنها در طول فصل نمایش های ناامیدکننده یا ناموفقی ارائه دادند. در ابتدای فصل گذشته علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، منوچهر صفروف، وحدت حنان اف و رضا اسدی به پرسپولیس آمدند و در نقل و انتقالات زمستانی احمد گوهری، رامین رضاییان، شیرزد تمیروف به جمع شاگردان یحیی پیوستند. فقط نعمتی او چهره نسبتا موفق نقل و انتقالات تابستانی بود و البته حامد پاکدل بد کار نکرد و بدشانسی بیشتری آورد. از خریدهای زمستانی فقط رامین رضاییان موفق شد و بقیه بی نتیجه و ناامیدکننده بود. در واقع، اگر بخواهیم یک آمار کلی بگیریم، از بین 9 بازیکن جذب شده توسط یحیی، دو بازیکن موفق بودند و یکی بد نبود، اما 6 بازیکن دیگر اصلاً امیدی نداشتند.