استقلال همان آرژانتین است با این تفاوت که مسی را ندارد! / نکونام ثابت کرد نامه اخراجش واقعی است / جواد به انتقاد گوش نمی دهد قهرمان می شود



محسن یوسفی بازیکن پارسال استقلال در گفتگو با خبروشی درباره هدایت استقلال در پایان مسابقات 1402 اظهار داشت: در فصل جدید لیگ برتر شاهد تفاوت هایی در زمین استقلال نسبت به فصل قبل بودیم. . . شاید استقلال فصل گذشته فوق العاده بازی می کرد و مسابقاتش هجومی و پر گل بود، اما منطق خاصی در فوتبال استقلال وجود نداشت. تفاوت چشمگیر تیم نکونام و ساپینتو در منطق بازی استقلال است. استقلال در این فصل هر وقت لازم بود تهاجمی بازی می کرد، هر وقت لازم بود کنترل بازی را در دست می گرفت و هر وقت لازم بود محکم از گلی که می زد دفاع می کرد و مانع از باز شدن دروازه می شد. فوتبال امروزی این سبک را دوست دارد و این تیم ها عموما به عنوان قهرمان در لیگ های مختلف شناخته می شوند.

یوسفی با ذکر مثالی افزود: اگر به سبک فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر توجه کنید، در چنین شرایطی در این مسابقات شرکت کردند. خیلی ها از سبک فوتبال آرژانتینی انتقاد کردند چون تهاجمی بازی نمی کند اما دیدیم این تیم آرام آرام به مراحل پایانی رسید و در نهایت در فینال توانست با تکیه بر توانایی های فوتبالیست بزرگی چون مسی قهرمان شود. . به نظر من در جام جهانی 2022 منطقی ترین تیم برای قهرمانی آرژانتین بود، هرچند فرانسه هم شایسته قهرمانی بود اما مسی را نداشت. استقلال ستاره محور نیست و مثل مسی هم نداشت اما همه در خدمت تیم هستند به همین دلیل او رهبر است. در روزهای بعد از دربی شاهد انتقادات زیادی نسبت به سبک فوتبال استقلال بودیم که به همین دلیل به جواد نکونام و کادر فنی تیمش توصیه می کنم به این مسائل توجه نکنند. تیم استقلال درست فوتبال بازی می کند و درست بازی کردن می تواند استقلال را به عنوان قهرمان این فصل لیگ برتر معرفی کند.

بازیکن باسابقه استقلال همچنین با اشاره به اتفاقات رخ داده در تابستان، پاییز و زمستان امسال خاطرنشان کرد: هر چقدر وضعیت باشگاه در شروع مسابقات نگران کننده بود، این وضعیت به تدریج بهتر شده است. اما زمانی که نامه امضا شده برکناری جواد نکونام توسط سرمربی تیم استقلال در رسانه ها منتشر شد، واقعا برای ما تعجب آور بود. چون استقلال در آن زمان در بالای جدول بود و اصلاً قابل باور نبود که مدیریت باشگاه بخواهد از نکونام جدا شود. بعدها که جواد نکونام درباره مدیرعامل باشگاه صحبت کرد، مشخص شد که چگونه حرف های او صحت تصمیمات هیئت مدیره مبنی بر برکناری نکونام را تایید می کند.

یوسفی اضافه کرد: با وجود این و با شرایط استقلال در اواسط فصل نقل و انتقالات زمستانی که نکونام فکر می کرد بازیکنان مورد نظر او جذب نمی شوند، همچنان برتری خود را حفظ کرد و در پایان این مسابقات عنوان بالای جدول را به دست آورد. سال مسابقه واقعا جالب بود و همه هواداران استقلال را شگفت زده کرد. اینکه چطور استقلال با این همه مشکلات از سوی کادر مدیریتی توانست اینقدر قدرتمند در مسابقات ظاهر شود واقعا قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: بازیکن استقلال همچنان در لیست انتظار است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال