اعلام ناموفق و پیاپی مشکلات سسما/ استقلال نیاز به توطئه و دشمن ندارد!



در دور اول با اتفاقات عجیبی که در لیگ ما رخ داد، استقلال با وجود حواشی فراوان توانست در صدر جدول رده بندی بماند. امید می رفت این موفقیت برای این تیم بزرگ صلح و آشتی -حتی موقت- به همراه داشته باشد و مدیران، مربیان و بازیکنان برای قهرمانی پایان فصل با هم متحد شوند اما به نظر می رسد این اتفاق نخواهد افتاد. در این مدت کوتاه تعطیلی لیگ دو اتفاق بزرگ در استقلال رخ داد که هر کدام به تنهایی می تواند کمر یک تیم را بشکند! اولی که داستانش حرف عجیبی بود و حالا ادامه سلسله مشکلات سرمربی اسپانیایی…

سسما مربی بدنساز استقلال به دلیل دریافت نکردن درخواست هایش با بازگشت به ایران موافقت نکرد و استقلال را تهدید به جدایی کرد. این مربی اسپانیایی همان کسی است که در ابتدای فصل جنجال به پا کرد. جواد نکونام با او کار کرد، خواست و پذیرفت و هر سرمربی حق انتخاب همکارانش را دارد. در نهایت سرمربی تیم مسئول نتایج هر تیمی است و این اوست که باید بیش از هرکسی به فکر آبرو و اعتبار خود باشد بنابراین از کسانی که برای او کار خواهند کرد دعوت می کند. اما لیدرهای استقلال که در ابتدای فصل با هزار مشکل توانستند راه را برای این مربی هموار کنند، حالا با همین مشکل مواجه هستند. ایجاد شرایط آرام و حرفه ای برای کادر مربیگری و بازیکنان وظیفه اولیه و ذاتی هر مدیر عاملی است.

برای درک بهتر موضوع، برگردیم به این اظهارات عجیب باشگاه استقلال؛ اعتراض به اینکه بازیکنی برای تیم ملی بازی می کند یا نه حتی در اختیار کارشناسان فوتبال نیست چه برسد به مدیران باشگاه! مدیرانی که وظیفه اصلی و اساسی خود را فراموش کردند و کار عجیب و جدیدی را برای خود در نظر گرفتند!

فراموش نمی کنیم که در شروع فصل همین داستان در مورد انتخاب همه بازیکنان به خصوص خارجی ها و تورس که نام او را می خواست و کیفیت دروازه اش مشهود بود تکرار شد. باشگاهی که در جذب بازیکن ضعیف است اما در جایی که نباید باشد به اشتباه از بازیکن حمایت می کند!

واقعیت این است که این استقلال نه به رقیب و دشمن نیاز دارد و نه به دسیسه و توطئه! نمایش های این باشگاه برای سرنگونی هر تیمی کافی است و در نهایت دود این اتفاقات فقط به چشم هواداران می رود و البته تضعیف استقلال به قیمت کل فوتبال تمام می شود. ..



سرویس داخلی اخبار فوتبال