اف سی بایرن: زیدان، ناگلزمن و رنگنیک!


سرویس خبر شماره: 2011132
10 آوریل 1403 در 1:03 ب.ظ.
4.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

لیست متفاوتی از جانشینی توخل که توسط کیکر ذکر شده است:

بایرن مونیخ ژابی آلونسو را به عنوان گزینه اول برای جانشینی توماس توخل در نظر گرفته است اما به دنبال مربیان دیگر نیز است.

اف سی بایرن: زیدان، ناگلزمن و رنگنیک!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جستجو برای یافتن مربی در بایرن مونیخ ادامه دارد. ژابی آلونسو همچنان گزینه شماره یک این باشگاه است. این دقیقا همان حسی است که سران مونیخی می خواهند به سرمربی اسپانیایی منتقل کنند. به او زمان می دهند و هیچ فشاری به این مربی وارد نمی کنند. رهبران باواریا تخمین می زنند که تصمیم ژابی آلونسو ممکن است حدود 4 هفته طول بکشد.

هنوز این امید وجود دارد که این بازیکن 42 ساله بایرلورکوزن را ترک کند و به بایرن مونیخ بپیوندد اما هیچ تضمینی وجود ندارد. بنابراین منطقی است که مکس ابرل و کریستوف فروند، مدیران ورزشی بایرن نیز به گزینه های جایگزین فکر کنند. روبرتو دیزربی، سرمربی برایتون گزینه ارجح است. به خصوص گزینه ای که ایبرل در نظر گرفته است. با این حال، تردیدها در میان مدیران ارشد بایرن در مورد زبان مربی بعدی همچنان وجود دارد. چرا که این مربی 44 ساله ایتالیایی آلمانی بلد نیست و فقط به زبان انگلیسی محدود صحبت می کند. آلمانی مطلقا برای سرمربی جدید بایرن ضروری نیست، اما از نظر مدیریت این یک امتیاز محسوب می شود.

1998658

به همین دلیل است که نام جدیدی در کانون توجه قرار گرفته است: رالف رنگنیک به گزارش کیکر، در صورتی که ژابی آلونسو تصمیم بگیرد به مونیخ سفر نکند، سرمربی فعلی اتریش اولین جایگزین این باشگاه خواهد بود.

زیدان و ناگلزمن هیچ مشکلی در بایرن ندارند

رابطه بین فروند مدیر ورزشی بایرن و رانگنیک بسیار نزدیک است. آنها از زمان همکاری در سالزبورگ یکدیگر را به خوبی می شناسند و یکدیگر را بسیار دوست دارند. رانگنیک از سال 2013 تا 2015 مدیر ورزشی آنجا بود. یوخن سائر، رئیس پردیس فعلی مونیخ، در آن زمان مدیرعامل این باشگاه بود.

هنوز مشخص نیست رنگنیک بعد از مسابقات قهرمانی اروپا در تیم ملی اتریش باقی می ماند یا خیر. نام هانسی فلیک که در اصل می تواند بازگشت به بایرن را تصور کند، در باشگاه مورد بحث است. از سوی دیگر، مقامات مونیخی آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو را به عنوان جایگزین های احتمالی توماس توخل رد کرده اند.

زین الدین زیدان در بایرن مشکل چندانی نداشت و نیست. جولیان ناگلسمن هم همینطور. در هر صورت اگر سرمربی جدید ژابی آلونسو نباشد، ابتدا باید گزینه جدید به تایید هیات نظارت برسد. ناگفته نماند که اولی هونس و کارل هاینز رومنیگه به ​​وضوح در انتخاب مربی حرفی برای گفتن خواهند داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی