کریس ساتون برای منچستریونایتد مقابل برنتفورد پیش بینی بلانت را انجام داد

کریس ساتون ستاره سابق سلتیک از برنتفورد حمایت کرد تا زندگی منچستریونایتد در دیدار روز بیست و نهم لیگ برتر را دشوار کند. ساتون معتقد است که دو تیم بسیار مساوی هستند و پیش بینی کرده است که با تساوی 2-2 بازی کنند.

کریس ساتون پیش بینی کرد که منچستریونایتد در مقابل برنتفورد امتیاز خواهد گرفت

پس از یک وقفه بین المللی به ظاهر پایان ناپذیر، لیگ برتر با کشمکش های فراوان این آخر هفته بازگشته است. در حالی که درگیری بین منچسترسیتی و آرسنال همچنان مورد بحث است، هواداران سرخپوشان منچستر چشمان خود را برای سفر به برنتفورد در روز شنبه (30 مارس) حفظ خواهند کرد.

منچستر یونایتد از اریک تن هاگ، با رسیدن به جمع چهار تیم برتر هنوز در دسترس است، باید از هر فرصتی استفاده کند و تا حد امکان امتیاز کسب کند. ساتون، با این حال، فکر نمی کند یونایتد برای این چالش آماده باشد و معتقد است که در سفر خود به استادیوم Gtech Community دو امتیاز دیگر را از دست خواهد داد.

ساتون در ستون پیش بینی های بی بی سی خود نوشت:

این یکی جالب است. برنتفورد فصل گذشته در این دیدار 4-0 منچستریونایتد را شکست داد، اما زنبورهای عسل در حال حاضر با تنها یک امتیاز از 6 بازی گذشته خود در فرم وحشتناکی هستند.

منچستریونایتد آنها را در اولدترافورد در ماه اکتبر شکست داد، اما تنها پس از دو گل اسکات مک تومینای در وقت های تلف شده، آنها نیز دقیقاً پرواز نمی کنند.

وی در پایان افزود:

یونایتد گل می زند اما هنوز می توانم ببینم که این یک بعدازظهر دشوار دیگر برای تیم اریک ده هاگ است و آنها ممکن است به یک امتیاز بسنده کنند.

پیش بینی ساتون: 2-2

برنتفورد و منچستریونایتد: فرم اخیر و رودررو

برنتفورد پس از شکست ناامیدکننده 2-1 مقابل برنلی، وارد دیدار شنبه لیگ برتر می شود. باخت در تورف مور روند بدون برد آنها را به 6 بازی در لیگ برتر افزایش داد (1 D, 5 L). آنها با 26 امتیاز پس از 29 دور در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ تلاش می کنند.

از سوی دیگر، منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، پیش از تعطیلات بین‌المللی، پیروزی به یاد ماندنی 4-3 مقابل لیورپول را رقم زد. آنها در آخرین بازی خود در لیگ برتر نیز پیروز ظاهر شدند و اورتون را 2-0 شکست دادند و هر دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. تیم تن هاگ در حال حاضر در رده ششم لیگ قرار دارد و 9 امتیاز کمتر از استون ویلا رتبه چهارمی دارد.

برنتفورد و منچستریونایتد در طول سال‌ها 18 بار با هم تلاقی کرده‌اند که اولی 6 برد، دومی 10 برد و دو بازی تماماً به پایان رسید. زنبورها در 4 دیدار از 5 دیدار اخیر خود با مانکونیایی ها شکست خورده اند اما فصل گذشته آنها را 4-0 در خانه شکست داده اند.

https://sportslens.com/news/chris-sutton-prediction-erik-ten-hag-manchester-united-brentford/ منبع: