الهامی: سفر به ترکیه از یک کمپ داخلی ارزانتر است


سرویس خبر شماره: 1834771
Jul 31, 1401 @ 23:26
8.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

سرمربی هوادار درباره این دیدار توضیح داد: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم از همه بچه ها محک بزنیم. تیم عمان تیمی بود که 1-0 ام صلال را شکست داد و از نظر بدنی عالی و در شرایط عالی برای بازی بود. ما دیروز در شرایط آمادگی جسمانی آمدیم. 7-8 ساعت تو راه بودیم و بعدازظهر و امروز صبح تمرین کردیم و الان بازی کردیم و تونستیم از همه بچه ها تست بگیریم که برای ما خیلی خوب بود و اگر خدا بخواد می تونیم تا در آینده مسابقات بسیار خوبی را در این اردو انجام دهیم و در شرایط رقابتی قرار بگیریم و از این اردو به درستی استفاده کنیم.

الهامی درباره تعویض هایش در این بازی گفت: اینها بازی هایی است که به تیم ها شخصیت می دهد. تعویض در بازی های دوستانه بهترین کار برای تنبیه بازیکن برای بازگشت به شرایط خودش است. در بازی های رسمی برای تعویض در دقیقه 15 این کار را نمی کنم اما در بازی های دوستانه این کار را انجام می دهم چون می خواهم ببینم کاری که انجام دادیم جواب می دهد یا نه. اگر کار نمی کند و تقصیر بازیکن است، باید بتوانم آن را برطرف کنم و اگر خرابی به دلیل شرح وظایفی است که دادیم، باید آن را تغییر دهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الهامی با اشاره به شرایط مجموعه ورزشی گرین پارک ترکیه ادامه داد: وقتی اینجا را نگاه می کنم یاد شمال خودمان می افتم. همین تله کابین در شمال و استان اردبیل است، آنجا چمن است، آب و هوای بسیار خوب، تغذیه بسیار خوب است. ما این شرایط را نداریم؟ به خدا خیلی بهتر از اینها داریم اما شرایط آمدن اینجا را ارزانتر از کمپ داخلی کرد. زمین خیلی خوب، کمپ عالی، غذای عالی، هتل خوب و غیره همه در ایران اما پکیج نداریم. اگر یک بسته خوب ایجاد شود و همه آن در یک مکان مستقر شود، از هر نظر بهتر است. این وضعیت مایه شرمندگی کشور ماست. من اینجا توریست ها را می بینم و واقعاً حسادت می کنم که بهتر از اینجا داریم. ما همه اینها را داریم اما نمی دانیم چگونه آن را ساختار دهیم و از آن استفاده کنیم.

وی در پاسخ به اینکه تیم داوری که زیر نظر فدراسیون فوتبال ترکیه بود قصد داشت بازی را سریع به تساوی بکشاند، گفت: حداقل سه پنالتی به صورت 100 درصد گرفته نشد، اما شرایط بازی به همین صورت است. همینطور و چون اکثر بچه ها در یک هتل هستند، می خواهند شرایط به گونه ای باشد که در هتل با هم به مشکل نخورند و نتایج خیلی نزدیک باشد. من شنیدم بازی تراکتورسازی با قطر در لیگ یک هم همینطور بوده است اما باید از این بازی ها درس بگیریم زیرا نتایج از نظر شخصیتی برای تیم ما و کشور خوب است. مردم باید بدانند جایگاه ما در فوتبال آسیا کجاست.

سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال که آیا به جز مسیمیر بازی دوستانه دیگری برگزار می کنند، گفت: بله؛ بله. روز هفتم بازی می کنیم و روز هشتم می رویم. ما دو بازی سخت داریم و به همین دلیل از همه بچه ها استفاده کردم تا برای بازی آماده شوم. قطعاً در بازی سوم افرادی که احتمال حضور در 11 یا 14 را دارند قرار می دهیم و تعویض هایمان را محدود می کنیم تا روی کیفیت بازی تاثیری نداشته باشد.خیلی خوشحالم که بچه ها با این فشار فیزیکی بازی کرده اند. الان روز بیست و دوم تمرین ماست، اما سی و هشتمین تمرین ما بود که رقابت فشرده ای برگزار کردیم. انشاالله در روزهای آینده صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و دوباره بازی می کنیم.

ساکت الهامی پس از بازی دوستانه مقابل تیم ملی امید عمان از شرایط تیمش راضی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوادر امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی امید عمان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. ساکت الهامی پس از این دیدار گفت: خوشبختانه شرایط برای برگزاری یک مسابقه با کیفیت با تیم بسیار خوب فراهم شد. تیم ملی امید عمان سه بازیکن بزرگسال داشت و خود را برای دور برگشت بازی های آسیایی آماده می کرد. تیم بسیار باکیفیت بود و فکر نمی کنم حتی یک عمانی در بین آنها حضور داشته باشد. واقعاً وقتی به فیزیک نگاه کردیم، هیچ کس زیر 1.90 نبود.

وی افزود: بازی بسیار فیزیکی، فشرده و پر استرس بود و برای من بسیار جالب بود و از اینکه تیم عمان اینقدر خوب بود تعجب کردم اما بچه ها خیلی خوب و با کیفیت بازی کردند و از آنها ممنونم. ” فکر می‌کنم برای اولین بازی که در شرایط رقابتی هستیم که پشیمانی و پشیمانی وجود دارد، برای ما خوب بود.

الهامی گفت: تیم ملی عمان سه بزرگسال و قطعا یک بازیکن از سنگال و مالی از گابن داشت، چون هر چه فکر می کنم باورم نمی شود این فیزیک ها در عمان رشد کنند. عمان خطری برای آینده فوتبال آسیا است زیرا درست مانند تیم بزرگسالان آن کشور زیر نظر آقای برانکو در مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگی مانند ژاپن و ترکیه عملکرد بسیار خوبی داشت. تیم بسیار خوبی بود، اما اگر مراقب بودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در هر صورت نتیجه برای من اصلا مهم نیست و آنچه مهم بود شرح تکلیف و وضعیت جسمانی بچه ها بود و خیلی دوست داشتم در این شرایط قرار بگیرند و از نظر شخصیتی هم ما بچه‌ها به جایگاهی می‌رسند که در یک بازی بین‌المللی بازی می‌کنند و می‌دانند تیمشان کجاست و چقدر می‌تواند رشد کند. انشاالله در مسابقات بعدی سایر تیم ها هم همین کیفیت را داشته باشند.