امتیازات ناتینگهام فارست – با تحریم جدید اورتون – باشگاه لیورپول

ناتینگهام فارست به دومین باشگاه لیگ برتری تبدیل شده است که در این فصل به دلیل هزینه های خلاف امتیاز دریافت می کند و اورتون نیز با تحریم های جدیدی روبرو شده است.

فارست پس از نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر، چهار امتیاز کسر شده است که باعث سقوط آنها به منطقه سقوط می‌شود.

این باشگاه که در حال حاضر توسط Nuno Espirito Santo اداره می شود، با مجموع امتیازات آنها از 25 به 21 کاهش یافته و در رده هجدهم قرار دارد.

تعدادی از گزارش‌ها در روز دوشنبه این خبر را مخابره کردند و انتظار می‌رود فارست نسبت به این تحریم تجدیدنظر کند – حکمی که باید قبل از پایان کمپین صادر شود.

این به دنبال کسر 10 امتیاز قبلی برای اورتون است که بعداً پس از درخواست تجدیدنظر به 6 امتیاز کاهش یافت، اگرچه رقبای لیورپول ممکن است دوباره تحریم شوند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 21 اکتبر 2023: دومینیک کالورت-لوین، بازیکن اورتون، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و اف سی اورتون، دویست و چهل و سومین دربی مرسی ساید، در آنفیلد، هواداران را تشویق می کند.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

اورتون برای دومین بار در کنار فارست در ژانویه متهم شد، هرچند انتظار نمی رود تا ماه آینده از مجازاتی مطلع شوند.

گزارش ها حاکی از آن است که پرونده اورتون تا پایان این هفته توسط یک کمیسیون مستقل بررسی می شود و قوانینی که مقرر می دارد پس از آن باید ظرف 7 روز حکم صادر شود.

این وضعیت پس از معرفی قوانین سود و پایداری توسط لیگ برتر در سال 2013 رخ می دهد، که تصریح می کند که باشگاه ها نمی توانند بیش از 105 میلیون پوند در یک دوره سه فصل ضرر کنند.

ناتینگهام، انگلستان - شنبه، 2 مارس 2024: نکو ویلیامز از ناتینگهام فارست در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین ناتینگهام فارست اف سی و لیورپول اف سی در سیتی گراوند.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با این حال، ضررهای مجاز برای فارست کمتر از این رقم بود زیرا بخشی از آن دوره سه ساله باعث شد که آنها در چمپیونشیپ بازی کنند.

Forest نتوانست بیش از 61 میلیون پوند را بین سال‌های 2020/21 و 2022/23 از دست بدهد، با هزینه‌های سنگین و پربار آنها پس از ارتقاء در سال 2022، نقش مهمی در نقض آنها داشت.

باشگاه ناتینگهام از زمان بازگشت به لیگ برتر، کمتر از 42 بازیکن جذب کرده است، با هزینه ای در حدود 250 میلیون پوند از جمله خرید دو نفره سابق لیورپول، نکو ویلیامز (17 میلیون پوند) و تایوو آوونی (17.5 میلیون پوند).

https://www.thisisanfield.com/2024/03/nottingham-forest-docked-points-with-everton-also-facing-new-sanction/ منبع: