انتظار: درویش زحمت بکشه، برونکو میاد


سرویس خبر شماره: 1996642
12 بهمن 1402 ساعت 04:52 |
273 امتیاز خبر

1نقطه نظر

این وضعیت برای پرسپولیس خوب نیست

سهراب نیازی می گوید رضا درویش شرایط مطلوب را برای برونکو فراهم نکرد و به همین دلیل حاضر نشد به پرسپولیس برود.

انتظار: درویش زحمت بکشه، برونکو میاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل محمدی همچنان موفق به جذب سرمربی جدید نشد و زیر نظر اسمار ویرا به تمرینات خود ادامه می دهد، سهراب عثیری بازیکن سابق این تیم در گفتگو با خبرنگار ما. در مورد شرایط قرمزها صحبت کرد

وی در خصوص جدایی یحیی از پرسپولیس گفت: پس از آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل، استعفای یحیی شوک بزرگی به این تیم وارد کرد. یحیی چندین بار برای ابراز اعتراض استعفا داده بود اما آخرین استعفای او جدی بود و شوک عجیبی به همه هواداران وارد کرد. طرفداران هنوز نتوانسته اند این مشکل را حل کنند. شرایط تیم عادی بود و به همین دلیل این استعفا دور از انتظار بود. دلیل استعفا بر همگان پوشیده است و هیچ دلیل قانع کننده ای ارائه نشده است. به هر حال متاسفانه یحیی استعفا داد و تیم وارد بحران شد و الان همه پرسپولیسی ها ناراحت هستند.

وی سپس از مذاکره پرسپولیس با برانکو صحبت کرد و گفت: برانکو در تیم پرسپولیس نتایج بسیار درخشانی کسب کرد و در شرایط خوبی سه بار پیاپی قهرمان شد. نتایج درخشانی با برانکو به دست آمد و نام او در تاریخ پرسپولیس ماندگار خواهد شد. پس از استعفای یحیی، تنها گزینه ای که می توانست هواداران را راضی کند، بازگشت برونکو بود. فکر می کنم می توانستیم برونکو را بیاوریم. یک بار تماس گرفتیم و شنیدم برانکو به من فرصت داد و گفت مالیاتم را تمام کن. چرا ما خوش آمد و ناخواسته هستیم؟ برانکو دوران درخشانی را در پرسپولیس سپری کرد اما چرا باید بعد از 5 سال مالیات او پرداخت شود؟ فکر می کنم برونکو از این موضوع ناراحت بود.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: آقای درویش به عنوان یک تازه کار به برونکو رفت و احساس می کنم دستش پر نبود و فقط می خواست هواداران را راضی کند. اگر برنامه ریزی درستی انجام شود و به آن عمل شود خوشحال می شویم. هر مربی یک سری احتمالات را در نظر می گیرد و به راحتی وارد یک تیم نمی شود. فکر می کنم برانکو یک سری امکانات می خواست و در جریان مذاکره متوجه شد که این شرایط برایش فراهم نشده است. قطعا برانکو دوست دارد به ایران برگردد و اگر درویش زحمت بکشد و امکانات را فراهم کند، برمی گردد.

1905766

اعتزی درباره سرمربی آینده پرسپولیس در صورت غیبت برونکو گفت: فکر می کنم اگر 1 درصد پاسخ برونکو منفی باشد، آقای درویش برای ادامه حضور با مربیان فعلی وقت می خرند یا یک مربی ایرانی به خدمت می گیرند، اما باید در نظر بگیریم که پرسپولیس به مربی نیاز دارد که هوادارانش قبول کنند. در این مرحله گزینه های ایرانی خوبی داریم و مثلا می توانیم مهدی مهدوی کیا را بیاوریم. چه چیزی بهتر از اینکه مهدوی کیا سرمربی پرسپولیس شود؟ ترکیب مهدوی کیا و کریم باقری یا علی دایی و کریم باقری می تواند هواداران را راضی کند اما به غیر از آن هیچ گزینه ای کمکی به تیم نمی کند.

وی درباره احتمال سرمربیگری خارجی گفت: اگر مربی خارجی می‌گیرند، نباید فقط به فکر آوردن کسی باشند که هواداران به او اعتراض نکنند. نمی شود وسط فصل مربی خارجی آورد و توقع داشت که کار عجیبی انجام دهد. یک مربی خارجی یا باید شرایط فوتبال ایران را مثل برونکو یا کالدرون پرسپولیس بداند یا نمی توان از او انتظار داشت در کوتاه مدت کار بزرگی انجام دهد. اما باید این را در نظر گرفت که برای جذب مربی نیاز به پول و امکانات است و اگر شرایط مهمتر است، سرمربی چه افتخاری جز کار در پرسپولیس دارد؟

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم زودتر سرمربی پرسپولیس مشخص شود. الان اصلا خوب نیست که این تیم این شرایط را سپری کند، هنوز در نقل و انتقالات بازیکنی نگرفتیم و سرلک را هم از دست دادیم. امیدوارم زودتر سرمربی انتخاب شود و پرسپولیس آرام باشد.

عصاتی درباره پست هایی که باید در نیم فصل تقویت شوند، توضیح داد: در نیم فصل بازیکنان کمی داشتیم و در این شرایط سرلک و عمری از هم جدا شدند. بنابراین ما هیچ موقعیت بازیکنی را از دست نخواهیم داد. ما مدافع می خواهیم، ​​مهاجم برایمان مهمتر از نان است و به هافبک هم نیاز داریم اما تا سرمربی مشخص نشود کاری نمی توان کرد. البته اگر مربی خارجی بیاوریم که فوتبال ما را نمی شناسد، باید خودمان کار کنیم و بازیکن جذب کنیم. به هر حال امیدوارم به زودی سرمربی تیم مشخص شود چون هواداران از این وضعیت به ستوه آمده اند.

مجله اخبار فوتبال داخلی