انتقال مجدد چشمی بعد از پرسپولیس (عکس)


سرویس خبر شماره: 2009763
28 مارس 1402 در 9:35 ب.ظ.
5.1 هزار |

1نقطه نظر

هافبک استقلال در بازگشت به میانه میدان مقابل دیدگان هواداران نمایش مطمئنی از خود به نمایش گذاشت.

انتقال مجدد چشمی بعد از پرسپولیس (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی در دیدار شب گذشته مقابل تیم هوادار چهار روز بعد از اینکه یکی از سه مدافع استقلال مقابل پرسپولیس در دربی بود و عملکرد خوب و کم نظیری از خود به نمایش گذاشته بود، در دیدار شب گذشته مقابل تیم هوادار به خط میانی منتقل شد. خط دفاعی آبی ها پست هم موفق بود.

جواد نکونام که در این فصل در مواقع نیاز و به دلیل مشکلات تاکتیکی گاهی از کشمی در پست دفاع میانی استفاده می کرد و در دربی 103 نیز همین کار را کرد، در دیدار مقابل هوادار باز هم از این ستاره تیمش در پست هافبک دفاعی استفاده کرد. جنبش تون بلوز فرانسه نیز دوباره کار کرد.

2002970

چشمی که در این فصل دو غیبت اجباری از جمع آبی پوشان داشته و در 19 بازی دیگر نیز بازیکن ثابت و تاثیرگذار بوده است، شب گذشته مقابل هوادار در جمع بهترین های استقلال قرار گرفت اما در پایان بازی خبر خوبی دریافت نکرد.

روزبه در دیدار مقابل هوادار بار دیگر خط هافبک استقلال را سامان داد و در پاس دادن توپ و دوئل با بازیکنان حریف به برتری رسید، اما نمایش کارآمد و عملکرد درخشان او مقابل پرسپولیس در نهایت با دعوت به تیم ملی نتیجه ای نداشت. یکی از بزرگترین غایبان اردو.

مجله اخبار فوتبال داخلی